Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fraai hoor,ik heb ook zo,n nette in de zelfde kleur.Heb ook de goudkleurige velgen gezien 100 euri p/st toch?Maar ben ook tevreden met mijn dezent velgen.
Volgende week mn astra omlaag, set komt als het goed is vrijdag binnen dan als het sneeuw hier weer weg is kan de astra de brug op voor de nieuwe veren en schokdempertjes van Weitec.
Haha ja ik heb een paar foto's gemaakt met mn gsm.
Maar ik schaam me voor hoe de astra erbij staat
Helemaal smerig van dit rot weer. Fotokes komen zodra het wagentje gewassen is :jerry Haha... willem daar hebben we schijt aan hoe die erbij staat Maargoed we wachten wel
Ik ben nu nog aan het wachten op n pakketje, ik heb bij cabriobully een set smoke koplampen en knipperlichten gekocht. Dat zal mooi staan, komt straks Bi xenon in :thumbup . Tevens van de week ff die lelijke oranje knippers in de voorschermen vervangen door smoke knippers.
Hoevel inch zijn die velgen ?? Omtrek oogt op de foto's wat klein namelijk. Kan optisch bedrog zijn hoor, maar ik heb zelf 17" onder me F, en wielkasten lijken bij mij meer gevuld als ik het zo is afzet tegen de jouwe.. :hmmz
Hoevel inch zijn die velgen ?? Omtrek oogt op de foto's wat klein namelijk. Kan optisch bedrog zijn hoor, maar ik heb zelf 17" onder me F, en wielkasten lijken bij mij meer gevuld als ik het zo is afzet tegen de jouwe.. :hmmz