C coot Post best veel 16 jan 2011 #21 Veer ligt er inderdaad uit al de hele week Ben bang dat ik het moet gaan missen maar hoop dat ik nog even snel langs kan komen met de ascona
Veer ligt er inderdaad uit al de hele week Ben bang dat ik het moet gaan missen maar hoop dat ik nog even snel langs kan komen met de ascona
F Fl0pke Komt weleens kijken 16 jan 2011 #24 Kvond het ook gezellig Lekker makkelijk als het zo dichtbij is
F Fl0pke Komt weleens kijken 16 jan 2011 #25 Kvond het ook gezellig Lekker makkelijk als het zo dichtbij is
K king corsa Komt weleens kijken 21 jan 2011 #26 Omdat het toch wel een succes was, lijkt het me leuk om de meet nog eens te doen, misschien kunnen we er wel een maandelijkse meet van maken. Voorlopig als nieuwe datum voor deel 2: Zondag 27 februari ook weer vanaf een uur of 1
Omdat het toch wel een succes was, lijkt het me leuk om de meet nog eens te doen, misschien kunnen we er wel een maandelijkse meet van maken. Voorlopig als nieuwe datum voor deel 2: Zondag 27 februari ook weer vanaf een uur of 1
K king corsa Komt weleens kijken 21 jan 2011 #27 Omdat het toch wel een succes was, lijkt het me leuk om de meet nog eens te doen, misschien kunnen we er wel een maandelijkse meet van maken. Voorlopig als nieuwe datum voor deel 2: Zondag 27 februari ook weer vanaf een uur of 1
Omdat het toch wel een succes was, lijkt het me leuk om de meet nog eens te doen, misschien kunnen we er wel een maandelijkse meet van maken. Voorlopig als nieuwe datum voor deel 2: Zondag 27 februari ook weer vanaf een uur of 1
Z Zeagers Komt weleens kijken 21 jan 2011 #28 als ik die dag niks te doen heb, ben ik van de partij Deze meeting maandelijks is een leuk idee. Maar wat dachten jullie om de meeting maadelijks ergens anders, maar toch in de buurt. Echt (gamma/macdonalds parkeerplaats) Roermond Weert enz. mischien is er dan een breder aantal deelnemers. ps: dit is maar een idee he
als ik die dag niks te doen heb, ben ik van de partij Deze meeting maandelijks is een leuk idee. Maar wat dachten jullie om de meeting maadelijks ergens anders, maar toch in de buurt. Echt (gamma/macdonalds parkeerplaats) Roermond Weert enz. mischien is er dan een breder aantal deelnemers. ps: dit is maar een idee he
Z Zeagers Komt weleens kijken 21 jan 2011 #29 als ik die dag niks te doen heb, ben ik van de partij Deze meeting maandelijks is een leuk idee. Maar wat dachten jullie om de meeting maadelijks ergens anders, maar toch in de buurt. Echt (gamma/macdonalds parkeerplaats) Roermond Weert enz. mischien is er dan een breder aantal deelnemers. ps: dit is maar een idee he
als ik die dag niks te doen heb, ben ik van de partij Deze meeting maandelijks is een leuk idee. Maar wat dachten jullie om de meeting maadelijks ergens anders, maar toch in de buurt. Echt (gamma/macdonalds parkeerplaats) Roermond Weert enz. mischien is er dan een breder aantal deelnemers. ps: dit is maar een idee he
C coot Post best veel 21 jan 2011 #30 Roermond zou misschien wat beter zijn voor meer publiek maar persoonlijk zou ik hem gewoon in Kessel laten Dat ligt namelijk zo lekker in de buurt
Roermond zou misschien wat beter zijn voor meer publiek maar persoonlijk zou ik hem gewoon in Kessel laten Dat ligt namelijk zo lekker in de buurt
C coot Post best veel 21 jan 2011 #31 Roermond zou misschien wat beter zijn voor meer publiek maar persoonlijk zou ik hem gewoon in Kessel laten Dat ligt namelijk zo lekker in de buurt
Roermond zou misschien wat beter zijn voor meer publiek maar persoonlijk zou ik hem gewoon in Kessel laten Dat ligt namelijk zo lekker in de buurt
K king corsa Komt weleens kijken 21 jan 2011 #32 Kessel heeft ook mijn voorkeur, ligt wat centraal als je richting brabant wat meerekend. roermond is ook een optie als er te weinig plaats zou zijn, maar laatste keer waren er 12 auto's en er kunnen er nog eenvoudig twaalf bij. laat maar eens horen wat anderen denken, maar zuidelijker als roermond zou ik er niet voor willen gaan
Kessel heeft ook mijn voorkeur, ligt wat centraal als je richting brabant wat meerekend. roermond is ook een optie als er te weinig plaats zou zijn, maar laatste keer waren er 12 auto's en er kunnen er nog eenvoudig twaalf bij. laat maar eens horen wat anderen denken, maar zuidelijker als roermond zou ik er niet voor willen gaan
K king corsa Komt weleens kijken 21 jan 2011 #33 Kessel heeft ook mijn voorkeur, ligt wat centraal als je richting brabant wat meerekend. roermond is ook een optie als er te weinig plaats zou zijn, maar laatste keer waren er 12 auto's en er kunnen er nog eenvoudig twaalf bij. laat maar eens horen wat anderen denken, maar zuidelijker als roermond zou ik er niet voor willen gaan
Kessel heeft ook mijn voorkeur, ligt wat centraal als je richting brabant wat meerekend. roermond is ook een optie als er te weinig plaats zou zijn, maar laatste keer waren er 12 auto's en er kunnen er nog eenvoudig twaalf bij. laat maar eens horen wat anderen denken, maar zuidelijker als roermond zou ik er niet voor willen gaan
N nova.... Forumbewoner 21 jan 2011 #34 AC restaurant Nederweert aan de A2.. daar zijn ook vaak meetings gehouden.
N nova.... Forumbewoner 21 jan 2011 #35 AC restaurant Nederweert aan de A2.. daar zijn ook vaak meetings gehouden.
F Flpke Komt hier geregeld 21 jan 2011 #36 Of bij ons in Panningen.. Plaatsen zat.. Gamma, of ergens anders op het industrie terrein.. Of bij de middelbare school.. Daar zijn zeer veel parkeer plaatsen..
Of bij ons in Panningen.. Plaatsen zat.. Gamma, of ergens anders op het industrie terrein.. Of bij de middelbare school.. Daar zijn zeer veel parkeer plaatsen..
F Flpke Komt hier geregeld 21 jan 2011 #37 Of bij ons in Panningen.. Plaatsen zat.. Gamma, of ergens anders op het industrie terrein.. Of bij de middelbare school.. Daar zijn zeer veel parkeer plaatsen..
Of bij ons in Panningen.. Plaatsen zat.. Gamma, of ergens anders op het industrie terrein.. Of bij de middelbare school.. Daar zijn zeer veel parkeer plaatsen..
Z Zeagers Komt weleens kijken 22 jan 2011 #38 ac restaurant spreekt mij ook wel aan. en ergens in roemond zijn ook wel nette plekken
K king corsa Komt weleens kijken 23 jan 2011 #39 Ik heb nog een locatie in gedachten, dichtbij roermond. Maar dit is priveterrein, ik heb hierom een mail gestuurd naar de eigenaar en wacht even op antwoord voor ik het hier plaats. Als de eigenaar er geen moeite mee heeft stel ik het hier voor.
Ik heb nog een locatie in gedachten, dichtbij roermond. Maar dit is priveterrein, ik heb hierom een mail gestuurd naar de eigenaar en wacht even op antwoord voor ik het hier plaats. Als de eigenaar er geen moeite mee heeft stel ik het hier voor.
Z Zeagers Komt weleens kijken 22 jan 2011 #40 ac restaurant spreekt mij ook wel aan. en ergens in roemond zijn ook wel nette plekken