Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla
Laat dit het moment zijn dat niemand ooit nog weer denigrerend over een B-Kadett doet!
Brult tie al?
Henk.
ja Henk hij bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult en hoe, met Guido de hele rataplan doorgelopen en nu heb ik de mogelijkheid dat het toerental stationeer kan in stellen vanaf 550 toeren, maar dat vond ik toch iets aan de mindere kant. nu loopt ie stationeer 850 toeren en dat voor webers:hmmz
eindelijk zijn ze binnen, na 4 dagen levertijd kunnen zijn ze eindelijk onder de auto gemonteerd, Carlover nu is ie echt stug wel met behulp van deze schokdempers.
het zijn de oude koni rood classic uitvoering die in 4 hardheden stelbaar zijn.
Simpelweg fantastisch, ik kan er geen andere woorden voor bedenken. Zelf ben ik meer van het orgineel houden maar als ik dit zo zie en met dit vakmaschap, brilliant. Ik kan haast niet wachten tot er foto's komen van het geheel:thumbup
Simpelweg fantastisch, ik kan er geen andere woorden voor bedenken. Zelf ben ik meer van het orgineel houden maar als ik dit zo zie en met dit vakmaschap, brilliant. Ik kan haast niet wachten tot er foto's komen van het geheel:thumbup
je moet nog effe geduld hebben, de kiemen is bijna klaar, dan komt er een foto sessie.
je moet nog effe geduld hebben, de kiemen is bijna klaar, dan komt er een foto sessie.