zaterdag samen met Oscar16v een andere schuifdeur opgehaald in Hoogeveen.
Die zag ik al eerder staan in de goede kleur toen ik daar een andere koplamp ging halen.
toen ik mijn sintra ging ophalen in Utrecht schrok ik eerst een beetje omdat ik nergens in de advertentie zag staan dat er schade aan was.
Toen ik daar dus kwam zag ik dat de rechter schuifdeur een beste deuk over de gehele breedte van de deur had...De (ex)eigenaar gaf ook gelijk toe dat het na het plaatsen van de advertentie en na mijn telefoontje om hem op te halen,is gebeurt.
We hebben een nieuwe prijs afgesproken en de rest netjes volgens afspraak geregeld.
ik heb dus ruim een jaar met die schade rond gereden en was er al eerder zat van maar nog geen goeie deur gevonden tot die enen keer in hoogeveen op de sloop.
zaterdag dus opgehalldd en er thuis gelijk in gehangen...
Nog even hoe het er eerst uitzag:
Nu alleen nog een klein deukje in het voorportier maar die is er zo uitgedrukt en gespoten.
effe wachten op mooier weer dan ga ik de rest van de plekjes aanpakken en staat de sintra hopelijk weer mooi te glimmen.
Ik moet nu alleen nog ff weten waar de sintra van Desiree hier op het forum heen gaat?? zitten een paar leuke styling dingetjes op zoals ;Grill,donkere ramen,bumperspoilers en wielkast verkleiners van steinmetz :thumb