Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn Opel was zwaar mishandeld :-( maar nu weer gefixed :D +
De politie kwam vandaag met iets cools aanzetten Men had op de camera die bij de deur van de Aldi (zit ook naast dat parkeerterein) zit een glimp van de nummerplaat gezien. Deze hebben ze digitaal laten verwerken en guess what Op het laatste cijfer na, konden ze het hele nummberbord achterhalen
Bleek een duitser te zijn, wat misschien verklaart waarom ik bij garages in de buurt alleen maar bot ving met mijn vragen i.z. die toyota. Anyway. De politie is nu bezig met de duitse authoriteiten om te achterhalen wat het hele nummberbord was van de Metalic landcruiser. Er gaat dus denk ik nog een staartje komen voor die gast
Echt... de politie zei ook dat ik naast de factuur van de reparatie ook een schadevergoeding kan eisen. Ik ben benieuwd.
Mooi dat je auto er weer strak uitziet voor weinig; nou nog even de oosterbuur opsporen: laat dat maar aan de Ned. politie over:hmmz ik stop met zoeken
Goed nieuws dat ze wat meer zicht hebben op de dader !! Zou echt mooi zijn als je centen daar + evt. een schadeloosstelling vandaan kan halen !
Als ze die dader te pakken hebben kan 'ie volgens mij flink gaan dokken, en neem aan dat 'ie voor de rechtbank mag komen. Doorrijden na aanrijding. Is en blijft volgens mij ten alle tijde strafbaar. Zo ook in Dld.
Alvast alle geluk toegewenst, en een hele mooie dag op de 17e ! :afro
Politie belde me vanmiddag dat er een officiele dagvaarding naar meneer is gestuurd en dat hij hem heeft ontvangen (dus getekend voor ontvangst). Helaas pindakaas voor hem.
A.s. week krijg ik te horen wanneer de zitting voor de rechtbank in Arnhem komt
EN dat de politie er zoveel moeite voor heeft gedaan! Een pluim op z'n plaats
Ik winkel zelf ook minstens 1x per week bij die C1000 en idd knap dat je daar zo'n aanrijding kan veroorzaken, maar ik voel me er ineens heel wat veiliger nu ik weet dat er camera's hangen! Altijd fijn om te weten!
Ik ben benieuwd hoe het verder afloopt!
Saïma (van Omega forum, maar uit verveling ff bij Astra gekeken, omdat we daarvoor Astra;s hadden ik de Astra ook errrug mooi vind!)
misschien een rare... maar zijn er bijv. winkels by t verlaten van de parkeerplaats? wie weet hebben die wel de neus/kont op de camera terwyl ie de parking afryd.
en een pluim voor mij omdat ik gelijk had:jerry:jerry
mooi dat ze m hebben. nu hem ff een poot uitdraaien gezien je emotionele schade