K kaneelschep Hoort bij de inboedel 14 nov 2012 #22 Wel oldschool met die achterkant zo omhoog! :thumb Prachtige bak verder! hahaha waarom ben je ze dan zo snel weer zat???
Wel oldschool met die achterkant zo omhoog! :thumb Prachtige bak verder! hahaha waarom ben je ze dan zo snel weer zat???
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 14 nov 2012 #23 jouw b 1 is toch ook gepimpt logan vindt wel stroere bak zo
H Hendri Komt hier geregeld 14 nov 2012 #24 @kaneelschep wrote:Wel oldschool met die achterkant zo omhoog! :thumb Prachtige bak verder! hahaha waarom ben je ze dan zo snel weer zat??? De achterkant is al cm of 6 lager op dit moment, en zo snel zat tja het gaat meestal om het hebben :jerry
@kaneelschep wrote:Wel oldschool met die achterkant zo omhoog! :thumb Prachtige bak verder! hahaha waarom ben je ze dan zo snel weer zat??? De achterkant is al cm of 6 lager op dit moment, en zo snel zat tja het gaat meestal om het hebben :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 16 nov 2012 #25 @eddepet007 wrote:jouw b 1 is toch ook gepimpt logan vindt wel stroere bak zo Ja klopt maar ik bedoel iedereen heeft de laatste tijd een B1 GTE tik. Laatste tijden zie ik alleen B manta's die opgeknapt worden met kleine bumpers en een zwarte motorkap :angel Niet dat ik het niet mooi vind maar dan is er 1 met dikke bumper ook een keer weer leuk :thumb
@eddepet007 wrote:jouw b 1 is toch ook gepimpt logan vindt wel stroere bak zo Ja klopt maar ik bedoel iedereen heeft de laatste tijd een B1 GTE tik. Laatste tijden zie ik alleen B manta's die opgeknapt worden met kleine bumpers en een zwarte motorkap :angel Niet dat ik het niet mooi vind maar dan is er 1 met dikke bumper ook een keer weer leuk :thumb
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 16 nov 2012 #26 Maar dit is een echte b2 Geen gepompte b1 Mis bij deze enkel nog dikke achterbumper en wat andere voorbumper. Ergens komt ie me bekend van voor :hmmz :hmmz
Maar dit is een echte b2 Geen gepompte b1 Mis bij deze enkel nog dikke achterbumper en wat andere voorbumper. Ergens komt ie me bekend van voor :hmmz :hmmz
H Hendri Komt hier geregeld 16 nov 2012 #27 Bumpers zijn prima zo eddy :jerry :jerry je bent de eerste die hem herkent :thumb
H Hendri Komt hier geregeld 16 nov 2012 #31 Blijft mooi zoals hij nou is, net ff eerste snelwegritje gehad en dat ging super :thumb
B Black Magic Loopt hier de deur plat 17 nov 2012 #34 is toch die met de gele interieur geweest die eerst gestolen zou zijn
H Hendri Komt hier geregeld 17 nov 2012 #36 @Black Magic wrote:is toch die met de gele interieur geweest die eerst gestolen zou zijn Yes, en dat kun je duidelijk zien de diefstalschade maar dat komt allemaal wel weer goed :thumb
@Black Magic wrote:is toch die met de gele interieur geweest die eerst gestolen zou zijn Yes, en dat kun je duidelijk zien de diefstalschade maar dat komt allemaal wel weer goed :thumb
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 18 nov 2012 #40 Je heb ook mooie velgen kreeg nog wel commentaar haha