MIJN NIEUWE AANWINST ASCONA CABRIO

mooie wagen!

Had m al een tijd zien staan op MP maar was flink boven mn budget.

Ben benieuwd om m eens in het echt te zien.

Alleen de motor is zo te zien niet origineel.

Is zeker geen 1.6S,lijkt me meer een E18NV (1.8S) uit een recentere Ascona.

Wel een fijn blokkie trouwens maar de 1.6SH is zuiniger

mooie wagen!

Had m al een tijd zien staan op MP maar was flink boven mn budget.

Ben benieuwd om m eens in het echt te zien.

Alleen de motor is zo te zien niet origineel.

Is zeker geen 1.6S,lijkt me meer een E18NV (1.8S) uit een recentere Ascona.

Wel een fijn blokkie trouwens maar de 1.6SH is zuiniger

hey.. ik heb hem op zich voor redelijk wat minder gekocht dan dat hij stond op mp...:D:D:D

auto is gister getaxeerd... waarde 8000 euro.

is niet gek dacht ik zo.

taxateur heeft er ook onder gelegen.

gaf zelf (en in het raport) ook al aan dat de onderkant ongelast en keihard en gaaf:P was/is

blok is idd een 90 pk 1.8, maar moet zeggen dat hij me te langzaam is, ben dan ook beetje bezig om te zien of een c20ne eringaat:P.

en eigelijk wil ik schakelen ipv automaat.

verdere plannen zijn eigelijk toch wel verlagen en een leuk eindempertje voor leukgeluidje.

heb al een adres welke een nieuw dak kan plaatsen voor een (vind ik ) redelijk knappe prijs

hey.. ik heb hem op zich voor redelijk wat minder gekocht dan dat hij stond op mp...:D:D:D

auto is gister getaxeerd... waarde 8000 euro.

is niet gek dacht ik zo.

taxateur heeft er ook onder gelegen.

gaf zelf (en in het raport) ook al aan dat de onderkant ongelast en keihard en gaaf:P was/is

blok is idd een 90 pk 1.8, maar moet zeggen dat hij me te langzaam is, ben dan ook beetje bezig om te zien of een c20ne eringaat:P.

en eigelijk wil ik schakelen ipv automaat.

verdere plannen zijn eigelijk toch wel verlagen en een leuk eindempertje voor leukgeluidje.

heb al een adres welke een nieuw dak kan plaatsen voor een (vind ik ) redelijk knappe prijs

Mooie cabrio, ik hoop dat je hem helemaal orgineel gaat maken/houden. Zoe zie je er niet zo heel veel meer in deze staat. Ook uniek is die raportage die er van deze auto is. BTW, het orginele interieur vind ik stukken mooier dan het leer wat er nu in zit..

Terug
Naar boven