Werd vandaag aan de kant gezet door politie in een donkere Vectra (geen witte met blauw/rode strepen dus! Vreselijk aan het bumperkleven, vond het al verdacht, twee van die figuren in neon gele pakken... :thumbdown
"Ja meneertje, we vragen ons af of uw uitlaat wel gasdicht is".... Ik meteen:"Dat komt dan waarschijnlijk omdat je geen verstand van auto's hebt"... Oei, dat was in het verkeerde keelgat geschoten. Gelijk onder de auto, mekkeren dat het geen originele uitlaat is. Ik zeg, die uitlaat is dik voor mekaar hoor, RVS, dus die is wel gasdicht. Nou, ze vonden dat hij wel veel geluid maakte. Zeikerds, want mijn uitlaat is best stil. Het feit dat een XE vrij hoge compressie verhouding heeft zorgt voor een wat pittiger geluid ja. Dus even gemeld dat hij niet lang geleden met deze uitlaat keurig bij de RDW was gekeurd. Nou, dat maakte wel wat goed, moest nog even gas geven, kwam er vanaf met de waarschuwing dat ze me bijna mee hadden genomen naar het buro voor een geluidsmeting....
Denk dat ze het wat te veel rompslomp vonden, en eigenlijk al zagen dat er niks aan mis was... :sleeping