Of mss toch een injector die continue inspuit? Het kan natuurlijk de ene regeling tegen de ander in zijn...
Wat ik het meest raar vindt dat als ik mijn gasklepschakelaar in de uiterste stand heb staan de toeren bij stationair en warme motor te laag worden. Zodra ik de stelschroef iets omhoog draai en de toeren omhoog stel de schakelaar buiten het afstel bereik komt en hij never nooit meer klikt....
Leek mij er op als of de stappenmotor open gezet wordt als de toeren heel ver inzakken en dan niet meer terug kan door de kracht van de lucht die er doorheen gezogen wordt, de gasklep was namelijk dus dicht (stationair) en dan komt alle lucht natuurlijk door de stappenmotor binnen... vandaar het blijven pendelen....
Dus toch stappenmotor probleem dan?
Wat ook mss meespeelde is dat ik een open lucht filter heb en het bloedheet was toen dit gebeurde, helpt natuurlijk ook niet echt als hij bloedhete lucht in de inlaat krijgt...
Zit er over te denken om lucht aan te gaan zuigen via de wielkast... even een gat maken met de busboor en spuiten... Moet daar toch nog eea aan de lak herstellen, dus dat kan er dan ook nog wel bij.... Weet ik in elk geval zeker dat het blok frisse buitenlucht inademt...
Ik had trouwens ook heel even error 66 en 73, beide uit de LMM dus, maar heb drie LMM's liggen en heb hem preventief gewisseld. Maar goed, denk dat hij op zich niet stuk was, maar dat het gewoon door de bloedhete lucht kwam...