origineel gepost door Vinci
Ok, ja zat ik dus net te bedenken dat de modelltjes pomp die ik in de verkoop heb gezien er niet uit zagen alsof ze in de tank gemonteerd hoefden te worden. Dus jij zegt, gewoon de zelfde tank gebruiken en een externe pomp die de juiste druk levert plaatsen?
Ik werd ook al helemaal op een dwaalspoor gebracht door al die verschillende modellen tank, op Artaparts zie je zomaar tien verschillende tanks voor een E kadett waarvan ik nog zou twijfelen uit vier modellen....
:wtf
Mijn eigen tank is in uitstekende staat, dus als hij kan blijven dan graag!
Als jij een 8mm retour erop hebt en een 11/12mm aanvoer dan kan ie gewoon blijven zitten. En anders een GSi tank opsnorren, is vast nog wel hier en daar voor weinig te krijgen.
Pomp kun je gewoon van een C20XE, 20SEH of C20NE pakken wie weet van nog wel meer motoren types. De pomp hangt in een steun waarbij ook gelijk het filter zit en een apparaatje wat de pomppulsen schijnt op te vangen ( kan volgens mij ook weggelaten worden )
Je kunt em aan de chassisbalk hangen doormiddel van kroonmoeren te plaatsen in de balk. Deze zijn gewoon bij de dealer te krijgen.