Y yusufdas Lid 9 feb 2014 #1 Hallo. Mijn astra uit 99 verbruikt veel olie waar aan kan dat liggen. 1.Motor tikt niet 2.uitlaat is niet zwart. 3.geen blauw rook 4.motor heeft geen zweet sporen Help aub :wtf
Hallo. Mijn astra uit 99 verbruikt veel olie waar aan kan dat liggen. 1.Motor tikt niet 2.uitlaat is niet zwart. 3.geen blauw rook 4.motor heeft geen zweet sporen Help aub :wtf
wim-v6 Forumbewoner 9 feb 2014 #2 Carterventilatie werking niet goed, door onjuist werkende Vacuum, door verstopt vacuumpijpje op gasklephuis.. Of gewoon een Versleten motor. Willem
Carterventilatie werking niet goed, door onjuist werkende Vacuum, door verstopt vacuumpijpje op gasklephuis.. Of gewoon een Versleten motor. Willem
T theunm Loopt hier de deur plat 9 feb 2014 #3 wanneer was de laatste olie verversing en wat is veel olieverbruik ?
Y yusufdas Lid 9 feb 2014 #4 Ja uhm 1000km per ong 500ml Olie verversing gaat morgen gebeuren. Ik ben pas 2maanden de eigenaar. En ik wil mijn auto absoluut niet weg
Ja uhm 1000km per ong 500ml Olie verversing gaat morgen gebeuren. Ik ben pas 2maanden de eigenaar. En ik wil mijn auto absoluut niet weg
T theunm Loopt hier de deur plat 9 feb 2014 #5 als ik de spec goed weet begint de gevaren zone bij een liter per 1000km de zaken die wim aangeeft ook uitvoeren en dan de boel in de gaten houden
als ik de spec goed weet begint de gevaren zone bij een liter per 1000km de zaken die wim aangeeft ook uitvoeren en dan de boel in de gaten houden
Y yusufdas Lid 9 feb 2014 #7 @theunm wrote:als ik de spec goed weet begint de gevaren zone bij een liter per 1000km de zaken die wim aangeeft ook uitvoeren en dan de boel in de gaten houden Ok thanks :thumb
@theunm wrote:als ik de spec goed weet begint de gevaren zone bij een liter per 1000km de zaken die wim aangeeft ook uitvoeren en dan de boel in de gaten houden Ok thanks :thumb