Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je kan via photobucket.com een account aanmaken en daar je foto's uploaden. Als je ze dan heb geupload moet je je muis erop houden en dan zie je IMG staan, kopieer dat en plak dat hier. Maar tussen de eerste IMG ( zegmaar de
IK ZEG LEEF JULLIE UIT EN MAAK EEN MOOIE AUTO DER VAN
OOK NOG EVENTJES VOOR IK VERGEET ALLE INZENDINGEN WORDEN GETOLLEREERD, JE HOORT WEL EENS MENSEN VAN DIT KON ANDERS OF.... MAAR MAAK ER GEWOON WAT MOOIS VAN.!!!!
Ervaring zegt dat je even geduld moet hebben; de photoshoppers hebben ook es wat anders te doen,, ik zou je graag willen helpen maar ik heb geen photoshop en kan dus ook niet shoppen.
je kan via photobucket.com een account aanmaken en daar je foto's uploaden. Als je ze dan heb geupload moet je je muis erop houden en dan zie je IMG staan, kopieer dat en plak dat hier. Maar tussen de eerste IMG ( zegmaar de ) moet je het volgende zetten:[IMG=640X480]
Dat laatste is niet nodig. Photobucket verkleint de foto's zelf al.
hee .B4R7. jij ook super bedankt heb al vaker sjops gezien en respect dervoor.
misschien dat er iemand een cabrio van zou kunnen maken?
ik weet het lijkt me onmogelijk maar voor jullie misschien een uitdaginf??
Dankjulliewel allemaal
jullie mogen ook op google.nl ofZo foto zoeken maar dan wel van een 2.5 liter v6 station in de kleur zwart standaard en me pa wil hem wel in opc blauw zien, en cabrio lijkt ons bet.
ik zal de cabrio eerst fatsoendelijk maken want zo ziet het er wel erg brak uit.. dan zal ik m ook meteen opc blauw maken de grille rand ook zoals hierboven of die gwoon chroom?