Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn idee om mijn astra f gsi mat zwart te rollen, nu graag mening van jullie,
hier een foto, nu is het idee, mat zwart rollen, extreem plat met verbreed staal, maar het lukt me niet alleen de knoop door te hakken, dus please typ erop los!
als je met de auto toch de autorodeo gaat rijden en je wilt het doen voor de gein, zeker doen. Maar niet als je de auto nog een beetje fatsoenlijk wilt houden
Mat zwart vind ik zeker niet passen bij een Astra-F GSi, de huidige kleur (E266 antraciet) is opzich een pracht van een kleur als de lak nog netjes is.
als je met de auto toch de autorodeo gaat rijden en je wilt het doen voor de gein, zeker doen. Maar niet als je de auto nog een beetje fatsoenlijk wilt houden
Mat zwart vind ik zeker niet passen bij een Astra-F GSi, de huidige kleur (E266 antraciet) is opzich een pracht van een kleur als de lak nog netjes is.
Ik zou het niet doen bij zo een auto als het nou zo een no budget auto is dan haalt het niet uit ik denk dat je toch maar even een spuiter moet zoeken voor weinig das wel strakker
Ik zou het niet doen bij zo een auto als het nou zo een no budget auto is dan haalt het niet uit ik denk dat je toch maar even een spuiter moet zoeken voor weinig das wel strakker
ten eerste bedankt voor de vele reacties, ik weet nu zeker dat ik hem niet gaat rollen,
@ martijnenyvonne,, mijn motor kap, de deur, voorbumper en achterklep, deze krassen zijn er absoluut niet uit te poetsen, zijn ze te diep voor, heb je deze spullen nog?