T TeamWest Komt hier geregeld 19 jun 2012 #22 Thnx axel :thumbup , goed om te weten. Zit ik nu in ieder geval goed met de zomer.
P PyroNiels Post best veel 19 jun 2012 #23 @wim-v6 wrote:... en hiermee slaat de motor veel minder over met stationair draaien Haha, had de mijne wel veel last van ja, maar die was dan ook iets verder gekieteld als alleen powerbox Heb eigenlijk nooit andere bougies geprobeerd, was misschien wel verstandig geweest.... Inderdaad wat Wim zeg: 2 plaatjes is overbodig. Foutmelding bij afremmen krijg je sowieso, had ik ook. Als hij een keer gechipt wordt (zeker aan te bevelen bij een powerbox) meteen uit laten programmeren
@wim-v6 wrote:... en hiermee slaat de motor veel minder over met stationair draaien Haha, had de mijne wel veel last van ja, maar die was dan ook iets verder gekieteld als alleen powerbox Heb eigenlijk nooit andere bougies geprobeerd, was misschien wel verstandig geweest.... Inderdaad wat Wim zeg: 2 plaatjes is overbodig. Foutmelding bij afremmen krijg je sowieso, had ik ook. Als hij een keer gechipt wordt (zeker aan te bevelen bij een powerbox) meteen uit laten programmeren
T TeamWest Komt hier geregeld 19 jun 2012 #24 Altijd goed om het nog eens bevestigd te hebben, thnx :thumbup ! Ga het even aankijken met deze bougies, anders een wissel. Was idd ook van plan nog een chip op maat te nemen met de tijd :thumb .
Altijd goed om het nog eens bevestigd te hebben, thnx :thumbup ! Ga het even aankijken met deze bougies, anders een wissel. Was idd ook van plan nog een chip op maat te nemen met de tijd :thumb .
T TWA Hoort bij de inboedel 19 jun 2012 #25 Gek zeg van die foutmelding... Komt het door de 2 liter dat ik dat niet heb? Ach nu een nokkenassensor defect dus rij standaard met MM lampje :jerry
Gek zeg van die foutmelding... Komt het door de 2 liter dat ik dat niet heb? Ach nu een nokkenassensor defect dus rij standaard met MM lampje :jerry