D Dolmans Post best veel 12 apr 2010 #22 Ziet er goed uit, Kees. Zie je wel een keer in het dorp met mijn zwarte!
V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #23 plaatje van een GSI hoor:wors hoe is het met project CC?
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 apr 2010 #24 met de cc ben ik ook bezig: ligt inmiddels al verder uit mekaar. maar eerst moest de GSI af.. hoorde vandaag ook dat ik helaas mn schuur kwijt bencry snel wat anders zoeken:sleeping
met de cc ben ik ook bezig: ligt inmiddels al verder uit mekaar. maar eerst moest de GSI af.. hoorde vandaag ook dat ik helaas mn schuur kwijt bencry snel wat anders zoeken:sleeping
V voederbiet Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #25 netjes hoor! probleem ken ik van verdwijnende schuren wordt wss inkrimpen met met de opels:cry CC ziet er nog redelijk hard uit onder de schermpies:thumbup
netjes hoor! probleem ken ik van verdwijnende schuren wordt wss inkrimpen met met de opels:cry CC ziet er nog redelijk hard uit onder de schermpies:thumbup
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 apr 2010 #26 ja ding is super bodem/motorruimte en kofferbak ook langzaam aan krijg ik wat plannen ermeeking: kijken wat we ermee doen haha
ja ding is super bodem/motorruimte en kofferbak ook langzaam aan krijg ik wat plannen ermeeking: kijken wat we ermee doen haha
R robbyrood Komt hier geregeld 13 apr 2010 #27 Ik had er ook zo een: xs-64-bp helaas.....is niet meer, reed als een trein!
O Opelkees Hoort bij de inboedel 18 apr 2010 #28 vanmiddag weer even op pad geweest met dit heerlijke weer: volgende week naar Dronten naar het HOCN treffen
vanmiddag weer even op pad geweest met dit heerlijke weer: volgende week naar Dronten naar het HOCN treffen
O Opelkees Hoort bij de inboedel 18 apr 2010 #30 jaja ik ben ook nog door jou straat geweest was ff bij je om de hoek op visite
M McLambo Hoort bij de inboedel 18 apr 2010 #31 Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt?
Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt?
D Dolmans Post best veel 19 apr 2010 #35 origineel gepost door McLambo Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt? lijkt me leuk. Doe ik mee.
origineel gepost door McLambo Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt? lijkt me leuk. Doe ik mee.
S Stender Hoort bij de inboedel 19 apr 2010 #36 origineel gepost door Dolmans origineel gepost door McLambo Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt? lijkt me leuk. Doe ik mee. Haha same for me, binnenkort naar de spuiter hoop ik en dan fotoshoot evenement. Maar jij wilde sowieso een keer gaan hè Dolmans
origineel gepost door Dolmans origineel gepost door McLambo Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt? lijkt me leuk. Doe ik mee. Haha same for me, binnenkort naar de spuiter hoop ik en dan fotoshoot evenement. Maar jij wilde sowieso een keer gaan hè Dolmans
D Dolmans Post best veel 19 apr 2010 #37 ja, zeker! Die van mij gaat trouwens 17 mei naar de spuiter voor een gedeeltelijke (preventieve) opknapbeurt.
ja, zeker! Die van mij gaat trouwens 17 mei naar de spuiter voor een gedeeltelijke (preventieve) opknapbeurt.
K kadettsr Komt hier geregeld 19 apr 2010 #38 origineel gepost door McLambo Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt? Bij gelegenheid wil ik wel meedoen om te poseren:vertag
origineel gepost door McLambo Ik dacht al dat dat me bekend voor kwam. Mooi plekje om te 'poseren' Misschien een keer leuk om wat af te spreken met wat lui uit de buurt? Bij gelegenheid wil ik wel meedoen om te poseren:vertag
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 20 apr 2010 #39 Dan ben je niet de enige Volgens mij groeit het aardig hier in de buurt. Ik kan dan eventueel de fotografie-hobby wel even beoefenen
Dan ben je niet de enige Volgens mij groeit het aardig hier in de buurt. Ik kan dan eventueel de fotografie-hobby wel even beoefenen