R RISL Forumbewoner 18 sep 2012 #41 Doel in België is een verlaten spookstadje, mooie locatie. Ik zou ook graag meedoen als fotograaf als het op een goede datum valt.
Doel in België is een verlaten spookstadje, mooie locatie. Ik zou ook graag meedoen als fotograaf als het op een goede datum valt.
K kurtmanta Komt hier geregeld 18 sep 2012 #42 @RISL wrote:Doel in België is een verlaten spookstadje, mooie locatie. Ik zou ook graag meedoen als fotograaf als het op een goede datum valt. op doel hoef je niet meer lang te rekenen risl dat foto gedoe en zeker met wagens gaat daar gedaan zijn ze gaan het terug bewoonbaar maken was laatst ook al een gewone markt op die plek en dit weekend heb ik nog iets gehoord dat ze met slagbomen gaan werken (of al werken) dat de bewoners met een kaart dan binnen kunnen rijden
@RISL wrote:Doel in België is een verlaten spookstadje, mooie locatie. Ik zou ook graag meedoen als fotograaf als het op een goede datum valt. op doel hoef je niet meer lang te rekenen risl dat foto gedoe en zeker met wagens gaat daar gedaan zijn ze gaan het terug bewoonbaar maken was laatst ook al een gewone markt op die plek en dit weekend heb ik nog iets gehoord dat ze met slagbomen gaan werken (of al werken) dat de bewoners met een kaart dan binnen kunnen rijden
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 18 sep 2012 #45 Meedoen met de Manta of als fotograaf? Volgend jaar wanneer er een datum geprikt kan worden kan iedereen zich gerust opgeven. Nogmaals, lokatietips welkom :thumb
Meedoen met de Manta of als fotograaf? Volgend jaar wanneer er een datum geprikt kan worden kan iedereen zich gerust opgeven. Nogmaals, lokatietips welkom :thumb