Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
MANTA GESTOLEN HELP!!! 25-10-2012 NN-13-SJ is gevonden!!!!
Manta11 reageerd op het moment niet veel omdat hij druk is bij z'n nieuwe werkgever en school. Tevens rijdt hij veel rond in de hoop z'n auto te spotten.
@boyanka wrote:@corsakupesh wrote:Hmmm zielig zo iets... Beetje lopen fokken op dit forum en interessant willen doen, maar ondertussen alleen maar een toetsenbord-held zijn...
waar slaat dit op?
Niet iedereen heeft zin om de bak in te draaien en het gezin achter te laten zonder inkomen.
Kan ik ook goed begrijpen maar als je om een of andere reden iemands auto steelt ben je gewoon diep triest... Of ben ik de enige die dat denkt...
Als je na manta11 zijn profiel gaat...http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=111311" onclick="window.open(this.href);return false; .... zie je dat hij zich netjes had voorgesteld had als zoon van :angel
Ik ben ook benieuwd hoe dat ding daar terecht is gekomen en ook wel hoe je daar achter bent gekomen maarja zo'n zaak zal wel kanten hebben die beter niet het internet op kunnen