Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
5 Juli is er op onze luchtmachtbasis een themafeest. Ik werk bij de Patriot (luchtverdediging), waarvan er een kwart wegbezuinigd wordt. Dit heeft er helaas toe geleid dat 1 van de 2 squadrons, het squadron waar ik samen met mijn ruim 120 collega's werk, plotseling wordt opgeheven.
Bij het themafeest zijn diverse 'hoge piefen' aanwezig. Dit is dus onze laatste kans om van ons te laten horen. Wij hadden het idee om met opgeheven hoofd 'het strijdtoneel' te verlaten en nog voor een laatste keer de boel op stelten te stellen. Hierbij hebben we echter voor 1 avond een Manta B nodig. Aangezien de Spidoctors van het plan autoliefhebbers/monteurs zijn willen we niet per se een Manta misbruiken als New Kids voertuig. Het idee komt eerlijk gezegd natuurlijk wel hiervandaan. We worden immers ontslagen en hebben binnenkort geen geld meer om ergens voor te betalen...net als in de film. Dus voor de duidelijkheid: we gaan de auto niet misbruiken!
Zou jij je Manta B willen uitlenen/verhuren voor 1 avond zodat wij de mogelijkheid hebben om nog 1 keer met een knaller ervoor te zorgen dat we niet vergeten worden? Het 803 Squadron (The Lions) zullen je nog lang dankbaar zijn!
ook toen er nog gezocht werd voor de newkids serie :ass
was ik der al niet voor
Dit is dus precies wat ik bedoelde We respecteren de Manta om de auto die het is en niet vanwege het imago dat het recentelijk door een film gekregen heeft. Ik heb er zelf vanochtend nog in eentje gezeten die helaas geen meter kon rijden, maar alleen het geluid al...Het is gewoon een fantastische auto.
ook toen er nog gezocht werd voor de newkids serie :ass
was ik der al niet voor
Dit is dus precies wat ik bedoelde We respecteren de Manta om de auto die het is en niet vanwege het imago dat het recentelijk door een film gekregen heeft. Ik heb er zelf vanochtend nog in eentje gezeten die helaas geen meter kon rijden, maar alleen het geluid al...Het is gewoon een fantastische auto.
Als je geluk hebt: de echte new kids manta eigenaar zit hier ook op het forum. Misschien dat hij eraan emee wilw erken? Dan heb je ook nog eens de echte
Als je geluk hebt: de echte new kids manta eigenaar zit hier ook op het forum. Misschien dat hij eraan emee wilw erken? Dan heb je ook nog eens de echte
@Maartuh wrote:Als je geluk hebt: de echte new kids manta eigenaar zit hier ook op het forum. Misschien dat hij eraan emee wilw erken? Dan heb je ook nog eens de echte
Dat zou helemaal te gek zijn natuurlijk Ik weet niet of hij wel eens een rondleiding luchtmacht basis/vliegveld en Patriot gehad heeft?
@Maartuh wrote:Als je geluk hebt: de echte new kids manta eigenaar zit hier ook op het forum. Misschien dat hij eraan emee wilw erken? Dan heb je ook nog eens de echte
Dat zou helemaal te gek zijn natuurlijk Ik weet niet of hij wel eens een rondleiding luchtmacht basis/vliegveld en Patriot gehad heeft?