A anoniem Hoort bij de inboedel 25 mrt 2014 #21 zo'n radiateur zat ook in mijn GT/E, de normale hadden de dop aan de bovenkant
J jethro Hoort bij de inboedel 25 mrt 2014 #22 Is gewoon toeval dat de GTE dat model had, men kon zeker goedkoop een partij inkopen met de dop achter het koelblok. Had deze zelf ook, en meerdere modellen van Opel had ze. Wat koeling aangaat, is er geen verschil.
Is gewoon toeval dat de GTE dat model had, men kon zeker goedkoop een partij inkopen met de dop achter het koelblok. Had deze zelf ook, en meerdere modellen van Opel had ze. Wat koeling aangaat, is er geen verschil.
S SCORPION Post best veel 23 apr 2014 #23 Even een update. De motor vandaag laten draaien en loopt perfect :thumb Iedereen bedankt die mij tips heb gegeven bij het inbouwen :wors Was mijn eerste keer kompleet blok inbouwen maar zeker niet de laatste keer. Nu verder met het plaatwerk, volgende week lassen.
Even een update. De motor vandaag laten draaien en loopt perfect :thumb Iedereen bedankt die mij tips heb gegeven bij het inbouwen :wors Was mijn eerste keer kompleet blok inbouwen maar zeker niet de laatste keer. Nu verder met het plaatwerk, volgende week lassen.
S SCORPION Post best veel 28 jul 2014 #24 Update. Druk bezig geweest met de Manta afgelopen maanden. Hij is nu bijna klaar voor de spuiter. Rechts achterscherm en dorpel vervangen. Links was beter en gedeelte scherm vervangen en halve dorpel. Ook motorruimte aangepakt en afgelopen weekend de voorkant weer in elkaar gezet. Hier wat foto's hoe hij er nu bij staat. Auto blijft originele kleur. voorschermen, deuren, voorkant, motorruimte en achterschermen worden gespoten.
Update. Druk bezig geweest met de Manta afgelopen maanden. Hij is nu bijna klaar voor de spuiter. Rechts achterscherm en dorpel vervangen. Links was beter en gedeelte scherm vervangen en halve dorpel. Ook motorruimte aangepakt en afgelopen weekend de voorkant weer in elkaar gezet. Hier wat foto's hoe hij er nu bij staat. Auto blijft originele kleur. voorschermen, deuren, voorkant, motorruimte en achterschermen worden gespoten.
C cruez Komt hier geregeld 28 jul 2014 #25 velgjes staan em mooi, heb zelf ook zo'n setje helemaal zwart gemaakt destijds onder mijn b met chrome ringen :wub
velgjes staan em mooi, heb zelf ook zo'n setje helemaal zwart gemaakt destijds onder mijn b met chrome ringen :wub
M midnight black Hoort bij de inboedel 28 jul 2014 #26 Toch nog mooi die oude pre gaik kentekenplaten. Trouwens goed bezig :thumb
S SCORPION Post best veel 29 jul 2014 #27 Als hij klaar is komen er oldtimer kentekenplaten op. Binnenkort foto's van het spuitwerk :thumbup
E egje Post best veel 2 aug 2014 #28 Ja dat is mooi, heb je hem helemaal laten overspuiten, of alleen het restauratie gedeelte.
S SCORPION Post best veel 7 sep 2014 #29 Weer verder gegaan met de Manta Blok weer gedemonteerd zodat de motorruimte in de grondverf kan. En blok ook gelijk even goed schoon gemaakt en gespoten. Volgende week naar de spuiter voor zijn nieuwe lak. Word iets andere kleur, wel rood maar tint donkerder. Hier wat foto's hoe hij er nu bij staat.
Weer verder gegaan met de Manta Blok weer gedemonteerd zodat de motorruimte in de grondverf kan. En blok ook gelijk even goed schoon gemaakt en gespoten. Volgende week naar de spuiter voor zijn nieuwe lak. Word iets andere kleur, wel rood maar tint donkerder. Hier wat foto's hoe hij er nu bij staat.
S SCORPION Post best veel 22 nov 2014 #30 Vanochtend bij de spuiter wezen kijken. Auto staat nu helemaal in de grondverf en klaar om geschuurd te worden.
Vanochtend bij de spuiter wezen kijken. Auto staat nu helemaal in de grondverf en klaar om geschuurd te worden.
S SCORPION Post best veel 27 dec 2014 #31 Manta weer terug van de spuiter, erg tevreden over het spuit werk en de kleur. Hier wat foto's Nu weer beginnen met opbouwen, einde komt in zicht :thumb
Manta weer terug van de spuiter, erg tevreden over het spuit werk en de kleur. Hier wat foto's Nu weer beginnen met opbouwen, einde komt in zicht :thumb
D danimar Komt weleens kijken 27 dec 2014 #32 mooie kleur hoor, en mooi project. opbouwen is het leukste omdat dan het einde in zicht is.
S SCORPION Post best veel 27 dec 2014 #33 Ja opbouwen is idd erg leuk om te doen. Deuren, interieur en achterkant heb ik inmiddels gedaan. Dit weekend nieuwe veren en velgen plaatsten. En volgende week de motor. Binnenkort weer foto's :thumb
Ja opbouwen is idd erg leuk om te doen. Deuren, interieur en achterkant heb ik inmiddels gedaan. Dit weekend nieuwe veren en velgen plaatsten. En volgende week de motor. Binnenkort weer foto's :thumb
T teamwaldseinjonge Komt weleens kijken 28 dec 2014 #35 blijft een mooie kleur voor een manta A veel plezier met het afbouwen.. :thumb
F FamilieVectra Komt weleens kijken 29 dec 2014 #36 Mooi rood is niet lelijk :thumb Dat ziet er goed uit ! Ben benieuwd naar het eindresultaat.... Succes en veel plezier met het opbouwwerk.
Mooi rood is niet lelijk :thumb Dat ziet er goed uit ! Ben benieuwd naar het eindresultaat.... Succes en veel plezier met het opbouwwerk.
S SCORPION Post best veel 30 dec 2014 #37 Auto grotendeels weer opgebouwd Alleen motor en ramen nog Ook gelijk setje verlaging veren 4cm en ATS classics 13 inch 7j gehaald Binnenkort pics van het eind resultaat
Auto grotendeels weer opgebouwd Alleen motor en ramen nog Ook gelijk setje verlaging veren 4cm en ATS classics 13 inch 7j gehaald Binnenkort pics van het eind resultaat
M mantallica Loopt hier de deur plat 30 dec 2014 #38 :thumb ziet er weer super uit straks klaar voor het seizoen 2015 je vorige Manta heb ik toen gezien in TT Assen bij Duitse sportauto dag
:thumb ziet er weer super uit straks klaar voor het seizoen 2015 je vorige Manta heb ik toen gezien in TT Assen bij Duitse sportauto dag
S SCORPION Post best veel 31 dec 2014 #39 Dank je. Ja volgend jaar weer alle evenementen af en klopt was op TT met de paarse Manta :thumb
A Adjemanta Komt weleens kijken 31 dec 2014 #40 :thumb Ziet er netjes uit hoor, daar rij je niet mee voor schandaal !!.