F Fearless Forumbewoner 29 dec 2011 #141 zijn die revo's echte splits? Mijn revo's destijds waren gewoon uit 1 stuk.
R red_maniac Post best veel 30 dec 2011 #142 Nope, lijkt gewoon zo. Ze zijn uit één stuk hoor... Greetz
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 jan 2012 #143 happy new year t,is een mooi project zo en word goed aangepakt :thumb spullen goed aangekomen ????
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 3 jan 2012 #144 ok thanks spullen nog wel effe poetsen voor de foto he :jerry
H H-400 Loopt hier de deur plat 3 jan 2012 #145 Ik heb het nog eens allemaal doorgekeken, echt knap werk! Grtz.
R red_maniac Post best veel 5 jan 2012 #146 @H-400: Thx, 'k doe m'n best... Al ga ik toch blij zijn dat al het las,slijp en schijfwerk gedaan is. Plamuren,schuren en spuiten is meer m'n ding toch zenne. Alvast nog een paar pics hoe het er bij staat. Denk nog een dagje aanpassen, slijpen en bijwerken van het aangekochte plaatwerk en dan zal ik eindelijk kunnen aflassen. Op de foto's zit alles voorlopig vast met parkers en vise-grips om een idee te scheppen. Greetz
@H-400: Thx, 'k doe m'n best... Al ga ik toch blij zijn dat al het las,slijp en schijfwerk gedaan is. Plamuren,schuren en spuiten is meer m'n ding toch zenne. Alvast nog een paar pics hoe het er bij staat. Denk nog een dagje aanpassen, slijpen en bijwerken van het aangekochte plaatwerk en dan zal ik eindelijk kunnen aflassen. Op de foto's zit alles voorlopig vast met parkers en vise-grips om een idee te scheppen. Greetz
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 5 jan 2012 #147 keep us posted :thumbup :thumbup :thumbup nice job :wors