C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 2 sep 2016 #3 Mooie Manta,s vindt de A altijd een machtige verschijning :thumb :thumb
W WiTTeN Lid 2 sep 2016 #4 Dank je ! In de daily ligt een manta b 2.0 gsi met 240 getrag en de not so daily ligt een naar 2.5 geboorde 2.4 cih in met 205 pk :agent en 265 bak
Dank je ! In de daily ligt een manta b 2.0 gsi met 240 getrag en de not so daily ligt een naar 2.5 geboorde 2.4 cih in met 205 pk :agent en 265 bak
J jc Lid 3 sep 2016 #6 Erg leuke Manta's! En meer dan 200pk in een A, da's spannend :shock: .Welke aanpassingen zijn er allemaal gedaan om dat bestuurbaar te krijgen?
Erg leuke Manta's! En meer dan 200pk in een A, da's spannend :shock: .Welke aanpassingen zijn er allemaal gedaan om dat bestuurbaar te krijgen?
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 3 sep 2016 #7 Wow wat een gave motor en dan op carbs, Ik ben erg benieuwd naar een filmpje met het geluid van deze Manta, Volgens mij loopt dat machtig gaaf!!!
Wow wat een gave motor en dan op carbs, Ik ben erg benieuwd naar een filmpje met het geluid van deze Manta, Volgens mij loopt dat machtig gaaf!!!
W WiTTeN Lid 3 sep 2016 #8 De wagen is volledig aangepast hoor, zf sper, baby atlas achteras, wilwood remmen enz enz
S ST1 V6 Post best veel 3 sep 2016 #9 Interessante uitbouwset,carosserie en motor zelf opgebouwd ? Rijdt je in UK en NL ? Zit er een kenteken op? Moet zeggen,ziet er echt geweldig uit !! :thumbup
Interessante uitbouwset,carosserie en motor zelf opgebouwd ? Rijdt je in UK en NL ? Zit er een kenteken op? Moet zeggen,ziet er echt geweldig uit !! :thumbup
W WiTTeN Lid 3 sep 2016 #11 De rode zo gekocht zoals op de foto en dan de donor was een Total losse 1.6 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De rode zo gekocht zoals op de foto en dan de donor was een Total losse 1.6 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk