H Hulkie Komt hier geregeld 26 jun 2011 #82 schandalig. al 6 maanden geen update meer!! ik zal aankomende week eens een update plaatsen met hoever hij nu is. mvg
schandalig. al 6 maanden geen update meer!! ik zal aankomende week eens een update plaatsen met hoever hij nu is. mvg
H Hulkie Komt hier geregeld 27 jun 2011 #83 hahahahaha nee. Wel grappig dat je het hebt gevonden. pap vond het gewoon een vunzige hoerige grappige naam haha. Vandaar eigenlijk
hahahahaha nee. Wel grappig dat je het hebt gevonden. pap vond het gewoon een vunzige hoerige grappige naam haha. Vandaar eigenlijk
H Hulkie Komt hier geregeld 27 jun 2011 #85 hahahahaha nee. Wel grappig dat je het hebt gevonden. pap vond het gewoon een vunzige hoerige grappige naam haha. Vandaar eigenlijk
hahahahaha nee. Wel grappig dat je het hebt gevonden. pap vond het gewoon een vunzige hoerige grappige naam haha. Vandaar eigenlijk
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 28 jun 2011 #86 Begint erop te lijken Heeft je pa toevallig een witte Golf 1 cabrio ?
H Hulkie Komt hier geregeld 28 jun 2011 #87 EEN WAT? HOE DURF JE Nee natuurlijk niet hahaha. We hebben maar een VW en die hebben we om Opel spullen te halen en om andere rot klusjes mee te doen :thumbup mvg
EEN WAT? HOE DURF JE Nee natuurlijk niet hahaha. We hebben maar een VW en die hebben we om Opel spullen te halen en om andere rot klusjes mee te doen :thumbup mvg
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 28 jun 2011 #88 Begint erop te lijken Heeft je pa toevallig een witte Golf 1 cabrio ?
H Hulkie Komt hier geregeld 28 jun 2011 #89 EEN WAT? HOE DURF JE Nee natuurlijk niet hahaha. We hebben maar een VW en die hebben we om Opel spullen te halen en om andere rot klusjes mee te doen :thumbup mvg
EEN WAT? HOE DURF JE Nee natuurlijk niet hahaha. We hebben maar een VW en die hebben we om Opel spullen te halen en om andere rot klusjes mee te doen :thumbup mvg
B Black_Commo Komt weleens kijken 24 aug 2011 #90 Dat is geen vuile Jetje meer, deze mag nu de naam 'Proper Jetje' wel aannemen :jerry Enige wat me nog beetje stoort zijn de ophangbeugels vd voorbumper, misschien een idee om die ook nog wit te maken :hmmz
Dat is geen vuile Jetje meer, deze mag nu de naam 'Proper Jetje' wel aannemen :jerry Enige wat me nog beetje stoort zijn de ophangbeugels vd voorbumper, misschien een idee om die ook nog wit te maken :hmmz
T tom76tls Komt weleens kijken 24 aug 2011 #91 Hoe was dat met " Hij hoeft niet mooi te zijn, als ie maar degelijk is" ? Dit is echt 1 van de mooiste A-tjes die ik in mijn leven heb gezien. :wub Die kleur staat hem echt perfekt. Top werk allebei. :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :wors :wors :wors
Hoe was dat met " Hij hoeft niet mooi te zijn, als ie maar degelijk is" ? Dit is echt 1 van de mooiste A-tjes die ik in mijn leven heb gezien. :wub Die kleur staat hem echt perfekt. Top werk allebei. :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :wors :wors :wors
B Black_Commo Komt weleens kijken 24 aug 2011 #92 Dat is geen vuile Jetje meer, deze mag nu de naam 'Proper Jetje' wel aannemen :jerry Enige wat me nog beetje stoort zijn de ophangbeugels vd voorbumper, misschien een idee om die ook nog wit te maken :hmmz
Dat is geen vuile Jetje meer, deze mag nu de naam 'Proper Jetje' wel aannemen :jerry Enige wat me nog beetje stoort zijn de ophangbeugels vd voorbumper, misschien een idee om die ook nog wit te maken :hmmz
A astra GT Post best veel 24 aug 2011 #93 nou das idd een zeer net jetje geworre :wors degelijk en mooi... daar kende nog es mee vur de dag kome respect voor beide :thumb
nou das idd een zeer net jetje geworre :wors degelijk en mooi... daar kende nog es mee vur de dag kome respect voor beide :thumb
T tom76tls Komt weleens kijken 24 aug 2011 #94 Hoe was dat met " Hij hoeft niet mooi te zijn, als ie maar degelijk is" ? Dit is echt 1 van de mooiste A-tjes die ik in mijn leven heb gezien. :wub Die kleur staat hem echt perfekt. Top werk allebei. :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :wors :wors :wors
Hoe was dat met " Hij hoeft niet mooi te zijn, als ie maar degelijk is" ? Dit is echt 1 van de mooiste A-tjes die ik in mijn leven heb gezien. :wub Die kleur staat hem echt perfekt. Top werk allebei. :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :wors :wors :wors
G gsipiloot Komt hier geregeld 24 aug 2011 #95 mooi ding!!! jammer dat de flakes niet gewoon metallic zijn maar regenboog metallic maar dat is smaak verschil. super manta geworden :thumb :wub
mooi ding!!! jammer dat de flakes niet gewoon metallic zijn maar regenboog metallic maar dat is smaak verschil. super manta geworden :thumb :wub
A astra GT Post best veel 24 aug 2011 #96 nou das idd een zeer net jetje geworre :wors degelijk en mooi... daar kende nog es mee vur de dag kome respect voor beide :thumb
nou das idd een zeer net jetje geworre :wors degelijk en mooi... daar kende nog es mee vur de dag kome respect voor beide :thumb
T tom Kadettielac Komt weleens kijken 24 aug 2011 #97 nondeju jullie zijn goed bezig geweest, ziet er super uit. en dat op vrij korte termijn, dit heeft geen jaar gekost wel?
nondeju jullie zijn goed bezig geweest, ziet er super uit. en dat op vrij korte termijn, dit heeft geen jaar gekost wel?
G gsipiloot Komt hier geregeld 24 aug 2011 #98 mooi ding!!! jammer dat de flakes niet gewoon metallic zijn maar regenboog metallic maar dat is smaak verschil. super manta geworden :thumb :wub
mooi ding!!! jammer dat de flakes niet gewoon metallic zijn maar regenboog metallic maar dat is smaak verschil. super manta geworden :thumb :wub
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 25 aug 2011 #99 zo de knetterss die is mooi geworden :thumb :thumb :thumbup
T tom Kadettielac Komt weleens kijken 24 aug 2011 #100 nondeju jullie zijn goed bezig geweest, ziet er super uit. en dat op vrij korte termijn, dit heeft geen jaar gekost wel?
nondeju jullie zijn goed bezig geweest, ziet er super uit. en dat op vrij korte termijn, dit heeft geen jaar gekost wel?