A Asko Post best veel 19 jan 2011 #61 Weer een mooi project! Als ie er maar half zo uit komt te zien als die van jou dan wordt dit ook weer een mooie manta.
Weer een mooi project! Als ie er maar half zo uit komt te zien als die van jou dan wordt dit ook weer een mooie manta.
H Hulkie Komt hier geregeld 15 mrt 2011 #65 Inmiddels is er al heel veel gebeurd aan de manta. Ik zal binnekort eens een fotoupdate maken van hoe hij er nu bijstaat.
Inmiddels is er al heel veel gebeurd aan de manta. Ik zal binnekort eens een fotoupdate maken van hoe hij er nu bijstaat.
H Hulkie Komt hier geregeld 15 mrt 2011 #67 Inmiddels is er al heel veel gebeurd aan de manta. Ik zal binnekort eens een fotoupdate maken van hoe hij er nu bijstaat.
Inmiddels is er al heel veel gebeurd aan de manta. Ik zal binnekort eens een fotoupdate maken van hoe hij er nu bijstaat.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 16 mrt 2011 #70 we zijn benieuwd naar de :kewlpics:kewlpics:kewlpics maar dat wist je al
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 16 mrt 2011 #71 we zijn benieuwd naar de :kewlpics:kewlpics:kewlpics maar dat wist je al
H Hulkie Komt hier geregeld 22 mrt 2011 #74 Ja veel te druk met allerlei andere zaken. Maar ik maak binnenkort vng maar eens een update. Pap heeft beide deuren al gelast en een heel eind klaar gemaakt. Hierna wil hij de spatborden gaan klaar maken. Er is nog genoeg te doen. G
Ja veel te druk met allerlei andere zaken. Maar ik maak binnenkort vng maar eens een update. Pap heeft beide deuren al gelast en een heel eind klaar gemaakt. Hierna wil hij de spatborden gaan klaar maken. Er is nog genoeg te doen. G
H Hulkie Komt hier geregeld 22 mrt 2011 #75 Ja veel te druk met allerlei andere zaken. Maar ik maak binnenkort vng maar eens een update. Pap heeft beide deuren al gelast en een heel eind klaar gemaakt. Hierna wil hij de spatborden gaan klaar maken. Er is nog genoeg te doen. G
Ja veel te druk met allerlei andere zaken. Maar ik maak binnenkort vng maar eens een update. Pap heeft beide deuren al gelast en een heel eind klaar gemaakt. Hierna wil hij de spatborden gaan klaar maken. Er is nog genoeg te doen. G
M mantallica Loopt hier de deur plat 22 mrt 2011 #76 ik ben ook benieuwd naar :kewlpics van dit project :thumbup
M mantallica Loopt hier de deur plat 22 mrt 2011 #77 ik ben ook benieuwd naar :kewlpics van dit project :thumbup
D DenDet Komt weleens kijken 23 mrt 2011 #78 Leuk projectje, maar zie dat je u vogeltjes niet vergast he
H Hulkie Komt hier geregeld 26 jun 2011 #79 schandalig. al 6 maanden geen update meer!! ik zal aankomende week eens een update plaatsen met hoever hij nu is. mvg
schandalig. al 6 maanden geen update meer!! ik zal aankomende week eens een update plaatsen met hoever hij nu is. mvg
D DenDet Komt weleens kijken 23 mrt 2011 #80 Leuk projectje, maar zie dat je u vogeltjes niet vergast he