@jwvanyperen wrote:Omdat ik nog geen reactie op mijn contact email had gehad, vanmiddag maar even gebeld.
Heel vriendelijke jongen aan de lijn die zo snel even niet kon vinden wat er met mijn email was gebeurd.
Ik zei: nou das lekker was een aardige uitgebreide brief :vertag.
Hij zei geen nood.. ik schrijf hier even de belangrijkste punten op zodat ik er een case van kan maken, en als u die brief als bijlage in een email t.a.v. van mij zou willen sturen pak ik het op.
Klonk heel positief zodra hij de email binnen had ging hij contact opnemen met mijn dealer.
word vervolgd
:jerry
Deze jongen ( Daniel van Opel Nederland ) heeft word gehouden, hij zou uiterlijk vandaag uitsluitsel geven en om 12 uur belde hij me.
Hij had contact gehad met mijn dealer. Het was 10/90 geworden, hij vertelde er gelijk achter aan dat hij nog meer positief nieuws had. De overgebleven 10% neemt mijn dealer ( Orange Motors Schiedam ) voor zijn rekening.
Ik denk wel dat het heeft meegespeeld dat ik de aankoopbon had bij gevoegd, waarop met pen stond geschreven door de verkoper "2 jaar garantie". De reden dat hij dit had gedaan, was omdat de wagen nieuw gekocht werd op 01-02-2015 terwijl dat afgifte kenteken 28-09-2012 was. Deze garantie was een afspraak tussen de koper en verkoper en was eigenlijk niet overdraagbaar naar mij.
Ik wil iedereen in dit topic bedanken voor het meedenken :wors :thumb
Gr Jan