Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het heeft volgens mij met je kachel te maken, zodat hij eerder warm is.
je blokje ziet er nog wel fris uit.
best al clean onder de kap
Singlepoint = ook injectie. Echter is daarbij dus maar één injector die brandstof inspuit. Voor zover ik kan oordelen zijn beide foto's blokken X1xSZ (x = 2/4).
Om terug te komen op het topic, volgensmij is het inderdaad iets in de trant van kachelwarmte.
Mocht je inderdaad een x12sz / x14sz blok hebben => Je levert wel een hoop in met zo'n open luchtfilter...
maar als ik dit verander kan dit iets doen in kracht of optrek?
en wat bedoel je met dat ik veel in breng met een open lucht filter?
Ten eerste: Je krijgt een schraal brandstofmengsel (er wordt teveel lucht aangezogen waardoor je blok armer gaat lopen) hierdoor lever je vermogen IN!
Ten tweede: Als je motor warm is gaat je filter warme lucht aanzuigen wat naast het bovenstaande wederom slecht is voor de algehele prestatie.
Beste is standaard luchtfilterhuis terugbouwen en eventueel een K&N inlegfilter o.i.d. Dit is niet zo'n probleem omdat de x12sz naar mijn weten geen LMM heeft. Echter is dat natuurlijk helemaal aan jou.
bij een stoplicht, soms dan valt die precies uit als ik ruistig wil vertrekken met veel toeren natuurlijk niet ;d
en merk ook dat die bij koude motor beter rijd dan met warme motor.
en een standaard huis vind ik niet mooi, kan ik niet iets anders doen?
Je motorkap dichtlaten
Anders zul je toch lucht aan moeten zuigen op een betere plek (aan de voorkant) en ervoor moeten zorgen dat de luchtweerstand ongeveer gelijk is aan deze van een standaard huis. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.