Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!
@gerben rsv wrote:@lucas1975 wrote:Thanks, is wel goeie info waar ik blij mee ben. Zal even vragen of we binnenkort even een wieltje kunnen swappen om het te checken.
nb
Passen zal het nu ik erover nadenk wel doen, verschil van 1 cm tussen ET37 en 47 naar buiten toe, no prob in die grote wielkasten
Hmmmm hoe hoger de ET waarde hoe meer naar binnen de wielen gaan !!!
Gahahahahahaaha!! Helemaal gelijk! :thumbup leg het vaak genoeg uit aan anderen, doe ik het zelf nu andersom... :jerry
Misschien dan toch even passen ivm die dikke klauwen van mn vec.
Mij niet onbekend, heb al aardig wat met wielen gevogeld,
Aankomende zaterdag gaan we even passen, dan weten we het zeker. Vanavond even rolmaatje erbij, maar blijft een beetje appels en peren ivm dikte en grote verschil tussen de klauwen.
Vectra velg ET41
Astra coupe velg ET 47
Tegen het einde van de middag nog even de Sneewvlokjes voorzien van een laagje Colinite wax. Wil ze deze week even van vers balanceerlood laten voorzien en dan kunnen ze weer gemonteerd worden
Ziet er weer een stuk beter uit, die van mij liggen ook klaar bij de bandenservice inclusief nieuw rubber, denk dat ik het van het weekend ook maar laat sneeuwen Helaas zien die van mij er een STUK minder goed uit
@DennisD wrote:Ziet er weer een stuk beter uit, die van mij liggen ook klaar bij de bandenservice inclusief nieuw rubber, denk dat ik het van het weekend ook maar laat sneeuwen Helaas zien die van mij er een STUK minder goed uit
Leo kadttgte@freeler woont ook in Vlaardingen,en kan goed spuiten kijk maar op zijn manta ziet er super uit.
Zou hem eens vragen wat het kost om ze te spuiten :thumb