B Brammmm Komt weleens kijken 24 dec 2007 #1 Als ik iets op internet heb gezien en ik wil het hier neerzetten hoe moet dat dan zonder kopieren/plakken??
Als ik iets op internet heb gezien en ik wil het hier neerzetten hoe moet dat dan zonder kopieren/plakken??
R Roelof Komt hier geregeld 24 dec 2007 #2 Overtypen ? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt want als je een link of een plaatje hier op het forum wilt delen zal je wel moeten.
Overtypen ? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt want als je een link of een plaatje hier op het forum wilt delen zal je wel moeten.
B Brammmm Komt weleens kijken 24 dec 2007 #3 Uhm ik bedoel als je bijv. een advetentie op marktplaats ziet staan.
K kadettsr Komt hier geregeld 24 dec 2007 #4 origineel gepost door Brammmm Uhm ik bedoel als je bijv. een advetentie op marktplaats ziet staan. uhm je moet gewoon de link zo moet je typen. Dan moet het goedkomen Dat bedoelde je toch??
origineel gepost door Brammmm Uhm ik bedoel als je bijv. een advetentie op marktplaats ziet staan. uhm je moet gewoon de link zo moet je typen. Dan moet het goedkomen Dat bedoelde je toch??