D dion87 Hoort bij de inboedel 1 sep 2011 #41 ik ben totaal geen fan van lezen, ondanks dat werk ik wel in een bibliotheek... hahaha
J jeevee Lid 17 sep 2011 #46 Ik lees ook vrij veel. Lijstje van mijn favo schrijvers. Patrick o'Brian Bernard Cornwell Wilbur Smith Sven Hassel Ik ben nu bezig in de Game of Thrones serie van George Martin, die is ook erg goed.
Ik lees ook vrij veel. Lijstje van mijn favo schrijvers. Patrick o'Brian Bernard Cornwell Wilbur Smith Sven Hassel Ik ben nu bezig in de Game of Thrones serie van George Martin, die is ook erg goed.
J jeevee Lid 17 sep 2011 #47 Ik lees ook vrij veel. Lijstje van mijn favo schrijvers. Patrick o'Brian Bernard Cornwell Wilbur Smith Sven Hassel Ik ben nu bezig in de Game of Thrones serie van George Martin, die is ook erg goed.
Ik lees ook vrij veel. Lijstje van mijn favo schrijvers. Patrick o'Brian Bernard Cornwell Wilbur Smith Sven Hassel Ik ben nu bezig in de Game of Thrones serie van George Martin, die is ook erg goed.
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 sep 2011 #48 Lezen ? ja, Dit forum, Lucky Luke, Hand in Hand bladen. Roel Dijkstra Cambuur.nl En geregeld de Vraagbaken even doorspitten van de E en de F. Rik
Lezen ? ja, Dit forum, Lucky Luke, Hand in Hand bladen. Roel Dijkstra Cambuur.nl En geregeld de Vraagbaken even doorspitten van de E en de F. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 sep 2011 #49 Lezen ? ja, Dit forum, Lucky Luke, Hand in Hand bladen. Roel Dijkstra Cambuur.nl En geregeld de Vraagbaken even doorspitten van de E en de F. Rik
Lezen ? ja, Dit forum, Lucky Luke, Hand in Hand bladen. Roel Dijkstra Cambuur.nl En geregeld de Vraagbaken even doorspitten van de E en de F. Rik
B bettus accu Loopt hier de deur plat 23 sep 2011 #52 de playboy lees ik niet. daar kijk ik naar :jerry
B bettus accu Loopt hier de deur plat 23 sep 2011 #53 de playboy lees ik niet. daar kijk ik naar :jerry