ja als men hem aan de kast hangt en geeft melding lamdasonde zou ik deze vervangen en eerst is een flink eind ff een stuk lekker met dat ding rijden eff toeren laten maken ..en dan is kijken wat hij verder doet.
en je dan is werpen wat mankeerd er nou werkelijk aan de uitlaat ,kijk een nieuwe kat zit er zo onder als daar je probleem mee is opgelost maar een komplete uitlaat :swear het wil er bij mij niet echt in hoor
VRAAG deed hij dit voor de grote beurt ook ?????????????? hij is ook net gekeurd ??????? dat gaat er bij mij dan niet helemaal in hoor ,hebben zij het niet verkloot ??je mag toch verwachten dat je na de grote beurt een fatsoenlijk rijdende wagen hebt toch
verder het advies
ik doe veel klussen ,, ook ik van mijn dochter een Alto waar ik zie de uitlaat komt er aan t,z,t
wat doe ik nu zoeken iemand die een sport pot onder de auto zet of een opruiming ??en zie ik wat laat ik het komen ..
zo heb ik voor mijn vectra een eind en tussen pijp voor e e 75 helemaal nieuw ,,dus mijn ideee lamda er in lekker stuk mee rijden dessnoods stukje duitse autobaan ??beetje winkelen in oberhausen of zo .
en dan oordelen wat moet er verder gebeuren en dat opzoeken op marktplaats speurders of
www.winparts.nl.
ik denk dat vele van de Forum mensen die zelf aan de auto klussen het ook zo doen .