V vectra99 Komt weleens kijken 29 apr 2013 #1 hoi allemaal, hoe kan ik de kunsstof binnendorpel netjes demonteren zonder dat de boel breekt? voorin zit de kleine plaat bij de kiekert geschroeft, maar hoe zit het met het lange gedeelte naar achter?? groet Jan
hoi allemaal, hoe kan ik de kunsstof binnendorpel netjes demonteren zonder dat de boel breekt? voorin zit de kleine plaat bij de kiekert geschroeft, maar hoe zit het met het lange gedeelte naar achter?? groet Jan
S sander2.5v6 Komt hier geregeld 29 apr 2013 #2 Zit allemaal geklikt, je kan het met beleid naar boven en opzij trekken. Die klikt dan zo los.
T TWA Hoort bij de inboedel 29 apr 2013 #3 Klopt. Wel goed je handen schoon maken of handschoenen aan: zijn lastig schoon te maken als er vette vingers op zitten :thumb Greetz Emiel
Klopt. Wel goed je handen schoon maken of handschoenen aan: zijn lastig schoon te maken als er vette vingers op zitten :thumb Greetz Emiel
V vectra99 Komt weleens kijken 29 apr 2013 #4 bedankt voor de info. ga het morgen is even voorzichtig proberen. klopt inderdaad dat het verrekte moeilijk is schoon te houden, zuinig op zijn
bedankt voor de info. ga het morgen is even voorzichtig proberen. klopt inderdaad dat het verrekte moeilijk is schoon te houden, zuinig op zijn
wim-v6 Forumbewoner 30 apr 2013 #5 knappe ruk eraan en hij vliegt om je oren haha... Bij mij tot nu toe altijd heel gebleven, zelfs bij sloop exemplaren haha.. Willem
knappe ruk eraan en hij vliegt om je oren haha... Bij mij tot nu toe altijd heel gebleven, zelfs bij sloop exemplaren haha.. Willem