M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 1 jan 2013 #41 @wim-v6 wrote:ow ik snap m een beetje, je wil gekleurde kousjes om de kabels doen. Zorg wel dat ze er strak omhoon zitten, anders krijg je er vocht tussen. Willem Klopt... Wou graag kousjes eromheen doen warm maken zodat hij er strak omheen zit Dus dat er geen vocht ofzo tussen kan komen...
@wim-v6 wrote:ow ik snap m een beetje, je wil gekleurde kousjes om de kabels doen. Zorg wel dat ze er strak omhoon zitten, anders krijg je er vocht tussen. Willem Klopt... Wou graag kousjes eromheen doen warm maken zodat hij er strak omheen zit Dus dat er geen vocht ofzo tussen kan komen...
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 1 jan 2013 #43 @wim-v6 wrote:dan moet je inderdaad het 90graden dopje eraf halen.. willem Dat was mijn vraag dus ook... Maar het blijkt dus dat je alleen de rubber eraf kunt krijgen Maar dan moet ook het pinnetje los kunnen krijgen anders krijg ik de kous er niet overheen Dus denk dat ik het maar ga proberen met soort plasti dip
@wim-v6 wrote:dan moet je inderdaad het 90graden dopje eraf halen.. willem Dat was mijn vraag dus ook... Maar het blijkt dus dat je alleen de rubber eraf kunt krijgen Maar dan moet ook het pinnetje los kunnen krijgen anders krijg ik de kous er niet overheen Dus denk dat ik het maar ga proberen met soort plasti dip
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 1 jan 2013 #44 Ik zou het niet weten..... Het is er ook aangekomen heel En het zou ook heel los moeten kunnen king: