Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iedere keer als ik een beetje drempel neem hoor ik gekraak van voren. Ik dacht eerst dat dit een van de veren was, maar deze zijn prima. Denk zelf aan de draagarmbussen maar wellicht hebben jullie ook een idee??
leren leven is eigenlijk niet wat ik wil... de stabilisatorstangetjes en/ of de rubbers vervangen geeft dus waarschijnlijk wel rust? alleen de vraag is voor hoelang...
Jup, bekend probleempje bij koud weer. Mijn Astra Station Sport van 99 deed het, de Zafira van 2000 kraakte bij koud weer. De GTS C1 uit 2003 kraakte en ook mijn GTS C2 uit 2005 kraakt lekker zijn deuntje mee, maar ach. Als het koude weer afgelopen is is het gekraak ook weer weg..
Probleem is simpel op te lossen door de stabi rubbers voor te vervangen, kosten 5 euri het stuk bij de vod. Daarna gewoon goed in vetten, gaat het weer 100.00 km mee. Wegligging voor wordt ook gelijk weer een ietsie pietsie strakker aan de voorkant.