H harryd Komt weleens kijken 25 dec 2013 #1 Hallo ik heb een opel astra hatchback 2001 mijn vrouw belde net een half uur geleden op met de melding dat rechtsvoor veel kabaal maakt en dat het stuur erg naar rechts trekt ze wordt zo thuis gebracht want ze durft niet meer te rijden wat kan dit nu zijn ? Gr harry
Hallo ik heb een opel astra hatchback 2001 mijn vrouw belde net een half uur geleden op met de melding dat rechtsvoor veel kabaal maakt en dat het stuur erg naar rechts trekt ze wordt zo thuis gebracht want ze durft niet meer te rijden wat kan dit nu zijn ? Gr harry
H harryd Komt weleens kijken 25 dec 2013 #5 Dank je wel voor je reactie haasje vraag kan ik er nog wel mee rijden ivm rit naar garage ? en heb je mss tips wat ik wel/niet moet doen tydens deze rit gr harry
Dank je wel voor je reactie haasje vraag kan ik er nog wel mee rijden ivm rit naar garage ? en heb je mss tips wat ik wel/niet moet doen tydens deze rit gr harry
H Haasje17 Forumbewoner 25 dec 2013 #6 Even kijken of dat het echt is, kan ook wat anders zijn natuurlik, verantwoorde snelheid kun je wel gewoon rijden.
Even kijken of dat het echt is, kan ook wat anders zijn natuurlik, verantwoorde snelheid kun je wel gewoon rijden.
H harryd Komt weleens kijken 25 dec 2013 #7 Anwb is geweest en die zag dat de veer kapot was, tip beide vervangen hoe duur is zoiets ? en bij dealer doen of kwik fit o i d ? gr harry
Anwb is geweest en die zag dat de veer kapot was, tip beide vervangen hoe duur is zoiets ? en bij dealer doen of kwik fit o i d ? gr harry
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 26 dec 2013 #9 @koenelsenaar wrote:in dat geval zou ik naar de dealer gaan... Ik zou sowieso niet naar de dealer gaan, maar gewoon een universele garage.
@koenelsenaar wrote:in dat geval zou ik naar de dealer gaan... Ik zou sowieso niet naar de dealer gaan, maar gewoon een universele garage.