Ze hebben na het uitlezen de koppakking nagekeken, motor op druk gezet etc. maar hun zijden van het is 100% zeker dat er niks aan de hand is met de koppakking
Naast dat is de Injector vervangen voor een 2e handse van de sloop, die met behoorlijk geweld los getrokken is uit een identiek motorblok, en heb puur het vermoeden dat door dat ruig er mee om gaan dat die injector ook lek gegaan is.. maar als dat blijkt ga ik met die injector terug, en dan krijg ik gewoon een andere mee zonder bijbetaling
Dus de kosten maak ik me niet druk over,
Enige wat dus geconstandeerd is dat 1 van de injectoren niet werkt of lek is, en dat de kleppendeksel pakking wat lekt waardoor er te veel olie lekt en blijft verbranden waardoor er steeds rook onder de motorkap weg komt en enorm stinkt
dus laat eerst die injector opnieuwe vervangen, indien het dan weer 2 dagen is dan word het verder zoeken waarom hij stuk gaat
Als de koppakking, bougies, kabels enz vervangen moet worden.. moet je kijken naar het kosten plaatje.. punt 1, dat kan ik momenteel niet betalen, en punt 2 dan kan ik de auto in de huidige staat beter verkopen, dan krijg ik er meer voor, want vind 600 euro voor een koppakking vervangen wel erg duur .., jullie horen van me