@b07 wrote:1100 euro vind ik wel erg veel voor 2 lambdasondes ,die dingen heb je meestal in een kwartiertje alle 2 vervangen.
kootje3 zei dat 1 lambda 138 euro kost,dan zal de prijs bij de dealer voor het monteren van 2 lambdasondes 366 euro zijn :
2x 138 lambda=276 +uurloon +/-90 euro=366 euro
als de dealer belt zou ik zeggen haal die 2 nieuwe lambdasondes er maar uit ,die ga ik niet betalen en, zet me oude maar weer terug,het is namelijk niet jou schuld dat de dealer die beweerd vakkundig te zijn dingen gaat vervangen die niet kapot zijn zonder jou toestemming.
bedankt b07,oude zijn denk ik weg en hadden wel toestemming voor ze te vervangen door mij omdat daar de fout zat met metingen volgens hun dus ik heb ze toestemming gegeven om ze te vervangen.
auto net weer vanmorgen opgehaald ze zouden alles gemaakt hebben en er voor de proef 80km mee gereden hebben,ik was vanmorgen richting werk (40km)en het lampje ging weer branden net vanavond nog steeds?
ik kan morgen weer gaan bellen en kan weer een afspraak gaan maken.
moeten ze niet als ze de lambda vervangen hebben ook de computer/resetten vernieuwen heb ik gehoord?
fuck is het allemaal