Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Okay. Dan ga ik toch nadenken over het aanschaffen van een polijstmachine, vooral ook om de lak van de auto eens goed onderhanden te nemen. Kan ik 'm gelijk hiervoor gebruiken.
@Matglas wrote:Kan het niet gewoon met jif en een groen schuursponsje?
Noop, dat gaat je niet lukken, die verwering is best hardnekkig.
Heb het destijds zelf gedaan, maar je moet echt geduld hebben en zeker weten dat je alles goed schuurt, juiste polijstmiddel gebruikt en een schone nieuwe polijstvacht
@Matglas wrote:Kan het niet gewoon met jif en een groen schuursponsje?
Noop, dat gaat je niet lukken, die verwering is best hardnekkig.
Heb het destijds zelf gedaan, maar je moet echt geduld hebben en zeker weten dat je alles goed schuurt, juiste polijstmiddel gebruikt en een schone nieuwe polijstvacht
Ik als autospuiter kan zeggen dat je beter fijn kunt schuren en primer en dan 2lagen blanke lak hoef je nooit meer te poetsen en zijn ze als niet. Ook ik doe dit vaak in de avond uren voor mensen.
Ik als autospuiter kan zeggen dat je beter fijn kunt schuren en primer en dan 2lagen blanke lak hoef je nooit meer te poetsen en zijn ze als niet. Ook ik doe dit vaak in de avond uren voor mensen.