G GSI Racer Hoort bij de inboedel 1 aug 2011 #1 kan iemand me vertellen hoe de koelwater aan- en afvoerslangen op de turbo zitten, en waar deze vervolgens heen gaan? zijn namelijk 2 verschillende slangen. gaat om een C20LET motor. mvg Maikel
kan iemand me vertellen hoe de koelwater aan- en afvoerslangen op de turbo zitten, en waar deze vervolgens heen gaan? zijn namelijk 2 verschillende slangen. gaat om een C20LET motor. mvg Maikel
N Neetmans Komt weleens kijken 2 aug 2011 #2 1 komt van de overloop van je radiateur (de dunne aansluiting bestuurderszijde voor). Dacht dat dit de metalen leiding was op je turbo. en de andere gaat naar de overloop van je koelwatertankje.
1 komt van de overloop van je radiateur (de dunne aansluiting bestuurderszijde voor). Dacht dat dit de metalen leiding was op je turbo. en de andere gaat naar de overloop van je koelwatertankje.
N Neetmans Komt weleens kijken 2 aug 2011 #3 1 komt van de overloop van je radiateur (de dunne aansluiting bestuurderszijde voor). Dacht dat dit de metalen leiding was op je turbo. en de andere gaat naar de overloop van je koelwatertankje.
1 komt van de overloop van je radiateur (de dunne aansluiting bestuurderszijde voor). Dacht dat dit de metalen leiding was op je turbo. en de andere gaat naar de overloop van je koelwatertankje.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 2 aug 2011 #4 thanks! en welke komt dan waar op de turbo? voor of achterzijde
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 2 aug 2011 #5 thanks! en welke komt dan waar op de turbo? voor of achterzijde
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 3 aug 2011 #8 dankje voor de bevestiging! :thumb kan ik weer verder
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 3 aug 2011 #9 dankje voor de bevestiging! :thumb kan ik weer verder
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #10 dus dan komt een pijpje van het koelvloeistof reservoir te vervallen lijkt me? omdat normaal een slang vanaf de radiateur naar je kvs reservoir gaat. maar hier komt nu de slang vanaf de turbo op
dus dan komt een pijpje van het koelvloeistof reservoir te vervallen lijkt me? omdat normaal een slang vanaf de radiateur naar je kvs reservoir gaat. maar hier komt nu de slang vanaf de turbo op
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #11 dus dan komt een pijpje van het koelvloeistof reservoir te vervallen lijkt me? omdat normaal een slang vanaf de radiateur naar je kvs reservoir gaat. maar hier komt nu de slang vanaf de turbo op
dus dan komt een pijpje van het koelvloeistof reservoir te vervallen lijkt me? omdat normaal een slang vanaf de radiateur naar je kvs reservoir gaat. maar hier komt nu de slang vanaf de turbo op
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #12 probleem is opgelost!! motor loopt inmiddels prima :thumb
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 23 aug 2011 #13 probleem is opgelost!! motor loopt inmiddels prima :thumb