wim-v6 Forumbewoner 15 nov 2012 #21 ja zou een keer in de Avond kunnen... of in het weekend.. ik stuur even een PM met mijn nummer, gelieve te bellen tussen 19:30 en 21:00 s'avonds of in het weekend..
ja zou een keer in de Avond kunnen... of in het weekend.. ik stuur even een PM met mijn nummer, gelieve te bellen tussen 19:30 en 21:00 s'avonds of in het weekend..
W willem070 Lid 15 nov 2012 #22 @wim-v6 wrote:ja zou een keer in de Avond kunnen... of in het weekend.. ik stuur even een PM met mijn nummer, gelieve te bellen tussen 19:30 en 21:00 s'avonds of in het weekend.. oke bedankt
@wim-v6 wrote:ja zou een keer in de Avond kunnen... of in het weekend.. ik stuur even een PM met mijn nummer, gelieve te bellen tussen 19:30 en 21:00 s'avonds of in het weekend.. oke bedankt
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 nov 2012 #23 jeetje, Als ik Wim uitnodig bij mij dan zit ie 2,5 uur in de auto :jerry Rik
A astraTD Forumbewoner 17 nov 2012 #24 @KadAstra-EF wrote:jeetje, Als ik Wim uitnodig bij mij dan zit ie 2,5 uur in de auto :jerry Rik Nou met zijn fotos boven de 200plus zal die binnen un uurtje bij je zijn :jerry
@KadAstra-EF wrote:jeetje, Als ik Wim uitnodig bij mij dan zit ie 2,5 uur in de auto :jerry Rik Nou met zijn fotos boven de 200plus zal die binnen un uurtje bij je zijn :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 nov 2012 #26 @willem070 wrote:het is me radiateur Nou, dat valt mee toch ? Even naar de sloop voor een andere en klaar is Willem070 :thumb Rik
@willem070 wrote:het is me radiateur Nou, dat valt mee toch ? Even naar de sloop voor een andere en klaar is Willem070 :thumb Rik
W willem070 Lid 17 nov 2012 #27 ze hadden spul in me koel vloeistof gedaan zo dat die het zal stoppe maar lek nog steeds
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 nov 2012 #28 je weet nu in elk geval dat het de radiateur is. Een radiateur is zeer goed zelf te doen bij een Astra F :thumb Rik
je weet nu in elk geval dat het de radiateur is. Een radiateur is zeer goed zelf te doen bij een Astra F :thumb Rik
W willem070 Lid 17 nov 2012 #29 geen verstand van en teminste hoop dat het me radiateur is dat zijde ze maar tegen woordig zegge ze zoveel
geen verstand van en teminste hoop dat het me radiateur is dat zijde ze maar tegen woordig zegge ze zoveel