Hoi Juruca,
De bewuste relais in de vorm van een soort relaisdoos zijn er volgens mij ook niet, op dezelfde plek zit volgens mij een soort unit die het koelsysteem aanstuurt. (waar hoogst waarschijnlijk ook relais in zitten) Echter deze unit is dichtgesealed voor zover ik het kan beoordelen en durf deze niet af te koppelen/ open te maken.
Aangezien mijn kennis niet veel verder gaat dan logisch nadenken met enig technisch inzicht, heb ik besloten de unit te laten zitten.
Vandaag verwacht ik de ELM327 interface binnen te krijgen, hiermee kan je storingen resetten in het motormanagement en bv temperatuursensoren etc. uitlezen. Zie bv:
" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://elm327.nl/index.php?id_product=2&controller=product" onclick="window.open(this.href);return false;
Alhoewel ik denk dat dit een ander soort storing is, probeer ik eerst zelf alle foutcodes - waar ik bij kan via de software - te resetten. Mijn eigen technische kennis zegt eigenlijk namelijk dat er een contactje blijft hangen/ plakken of zoiets. Dit kan je mi. niet via software resetten, maar probeer het toch... Tis net een rijdende computer af en toe.
Mocht dit niet helpen heb ik voor 16-6 een afspraak bij de dealer gemaakt, ik heb de auto namelijk best nodig.
Thnx voor je reactie, ik laat weten wat de oplossing of financiële schade was. Mocht jij wat horen laat het me aub weten.
(die relaisbox cq. unit waar ik over spreek zit 15 - 20 cm onder de accu, boven een draagbalk, 40cm achter de grill ongeveer. Best moeilijk te zien)
Groeten, Ronald.