Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het kan inderdaad de relais zijn in de zekeringkast. als je de zekeringkast lost openmaakt. Zit bij de astra G links naast het stuur waar een klein opberg vakje zit. Die moet je eruit halen. Want achter het opbergvakje zit je zekeringskast. Als je dat gedaan hebt zie je allerlij zekeringen zitten daar moet ook je ralais zitten van je knipperlicht. Als je goed kijkt zie je allerij tekeningen erbij staan wat welke relais en zekering is.
Het kan inderdaad de relais zijn in de zekeringkast. als je de zekeringkast lost openmaakt. Zit bij de astra G links naast het stuur waar een klein opberg vakje zit. Die moet je eruit halen. Want achter het opbergvakje zit je zekeringskast. Als je dat gedaan hebt zie je allerlij zekeringen zitten daar moet ook je ralais zitten van je knipperlicht. Als je goed kijkt zie je allerij tekeningen erbij staan wat welke relais en zekering is.
Dat probleem heb ik ook gehad bij het linker knipperlicht. Het zijn twee gele relais. Bij mij was het probleem opgelost nadat ik de relais had omgewisseld om te kijken of het daadwerkelijk het relais was wat het probleem veroorzaakte. Nu al twee jaar zonder problemen mee gereden. Waarschijnlijk is het een slecht contact in de relais voet geweest.