Keyless entry

Even in persoonlijke instellingen kijken, maar volgens mij kan je alleen instellen dat de bestuurdersportier automatisch ont- vergrendeld.

<p style="text-align: left;">Heb dit meerdere malen gevraagd aan garage, maar krijg daar een ontkennend antwoord.</p>
Heb wel nog een andere vraag over Keyless Entry bij een Astra K:

Na vervanging accu doet één van de niet-werkende knopjes van de Keyless Entry het plotseling weer! Iemand ervaring hiermee, oorzaak of suggestie?

Hoi Ecosmart,

Denk eerder dat dit toeval is.
De kleine knopjes op de hendels willen wel eens problemen geven.
Als de accu helemaal sjogge is en niks het meer doet kun je rare meldingen krijgen en dingen die niet werken nadat er een andere accu in is gegaan. Wat jij beschrijft herken ik 1,2,3 niet.

Gr. Ries.

Dag Ries,
Bedankt voor je reactie. Ik ging er zelf maar van uit dat na bijna 10 jaar de kleine knopjes aan bestuurderskant ter ziele waren. Ik heb niet kunnen ontdekken of er wellicht een zekering bij de knopjes hoort, die stuk is, of dat de knopjes een draadloos signaal afgeven. De knopjes aan de rechterzijde van de auto doen het nog wel, maar die zijn ook nauwelijks gebruikt. "Metaalmoeheid" dan maar denken?
Zou het nog te maken kunnen hebben met een zwakke batterij in de afstandsbediening?
Groet, Jan.

Terug
Naar boven