F frenkie Komt hier geregeld 21 apr 2013 #1 beste: ik heb hier nog een nokkenas liggen maar waaraan kan ik zien of dit een seh nokkenas is of een van een c20ne? alvast bedankt.
beste: ik heb hier nog een nokkenas liggen maar waaraan kan ik zien of dit een seh nokkenas is of een van een c20ne? alvast bedankt.
T theunm Loopt hier de deur plat 21 apr 2013 #2 er staat vast een gm nr op en dan even naar je vriend google
F frenkie Komt hier geregeld 26 apr 2013 #3 ik had ook al met google geprobeert, maar niets kunnen vinden. als iemand meer weet hoor ik het graag.
ik had ook al met google geprobeert, maar niets kunnen vinden. als iemand meer weet hoor ik het graag.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 28 apr 2013 #4 Volgens mij moet er een J of een K in staan maar hoe het precies zit weet ik niet meer
F frenkie Komt hier geregeld 30 apr 2013 #5 ik heb zojuist nog eens goed gekeken. op de as staat op de eerste: A04 en op de 2de boven: GM en onder: H5 dat is alles wat erop staat.
ik heb zojuist nog eens goed gekeken. op de as staat op de eerste: A04 en op de 2de boven: GM en onder: H5 dat is alles wat erop staat.
F frenkie Komt hier geregeld 5 mei 2013 #7 @freek corsa wrote:k= van seh j= van ne oke, nu komen we ergens.. en waar moet dat ergens staan, meschien geen voorbeeld foto.. zoals ik al zei staat bij mij A04 op de eerste nok en GM- H5 2de nok. heb hier ook een orginele c20ne staan daar heb ik ook eens naar gekeken en die heeft op de 1ste nok een : 0 staan. 2de: GM - 165 3de 847-2 zie negens een J of een K staan? alvast bedankt :thumb
@freek corsa wrote:k= van seh j= van ne oke, nu komen we ergens.. en waar moet dat ergens staan, meschien geen voorbeeld foto.. zoals ik al zei staat bij mij A04 op de eerste nok en GM- H5 2de nok. heb hier ook een orginele c20ne staan daar heb ik ook eens naar gekeken en die heeft op de 1ste nok een : 0 staan. 2de: GM - 165 3de 847-2 zie negens een J of een K staan? alvast bedankt :thumb
F freek corsa Hoort bij de inboedel 8 mei 2013 #8 Sorry ik kan je niet verder helpen. Ik heb deze informatie via een andere forum gekopieerd. Je kunt wel de lift hoogte meten en vergelijken met een andere nokkenas. Je kunt ook de hoek tussen de nokken op het oog vergelijken met een andere nokkenas. Graden meten kan ook wel, maar dat is iets ingewikkelder.
Sorry ik kan je niet verder helpen. Ik heb deze informatie via een andere forum gekopieerd. Je kunt wel de lift hoogte meten en vergelijken met een andere nokkenas. Je kunt ook de hoek tussen de nokken op het oog vergelijken met een andere nokkenas. Graden meten kan ook wel, maar dat is iets ingewikkelder.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 8 mei 2013 #9 http://www.vaux-extreme.com/forum/showthread.php?t=102&highlight=camshaft" onclick="window.open(this.href);return false; Hier staat het een en ander over nokkenassen van 2.0 8v opel motoren.
http://www.vaux-extreme.com/forum/showthread.php?t=102&highlight=camshaft" onclick="window.open(this.href);return false; Hier staat het een en ander over nokkenassen van 2.0 8v opel motoren.