B .B4R7. Loopt hier de deur plat 31 aug 2009 #101 geen manga tune maar gwoon n creatie met paint gemaakt, had zin om eens n potentiele saab 9-1 te maken met paint en photoshopt kwam dr alleen achter dat ik de deurklink vergeten was maar heb geen zin meer om die dr op te zette.. wat vinden jullie ervan?
geen manga tune maar gwoon n creatie met paint gemaakt, had zin om eens n potentiele saab 9-1 te maken met paint en photoshopt kwam dr alleen achter dat ik de deurklink vergeten was maar heb geen zin meer om die dr op te zette.. wat vinden jullie ervan?
P Piele Komt hier geregeld 17 sep 2009 #102 REQUEST!! Zou iemand de zelfde velgen ook voor kunnen maken, moet ze daar nog uitrollen...
P Piele Komt hier geregeld 17 sep 2009 #104 Vet! Kan nergens een TR vinden... Heb wel sedans en hatches gevonden... Ben benieuwd!!
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 18 sep 2009 #105 ow,, das mooi,, geef die sedan en hatchback maar,,, dan make we daar n sedatchback van oftewel een tr
ow,, das mooi,, geef die sedan en hatchback maar,,, dan make we daar n sedatchback van oftewel een tr
P Piele Komt hier geregeld 18 sep 2009 #106 Hahaha!! TR is een 2 deurs he, is een flink verschil.. Kan ze je wel sturen, maar heb je weinig aan denk ik..
Hahaha!! TR is een 2 deurs he, is een flink verschil.. Kan ze je wel sturen, maar heb je weinig aan denk ik..
P Piele Komt hier geregeld 18 sep 2009 #107 Sedan 4deurs, a3, dus met volledige bumpers en smalle koplampen..
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 18 sep 2009 #110 kheb m vanmiddag gemaakt.. De voorkant valt me ergens wel wat tegen maar k hoop dat jij er tevrede mee bent
kheb m vanmiddag gemaakt.. De voorkant valt me ergens wel wat tegen maar k hoop dat jij er tevrede mee bent
M mayhem Hoort bij de inboedel 18 sep 2009 #111 ik heb geloof ik nog ergens een a1 staan op die manier... kan je daarvan de neus jatten deze ziet er goed uit, maar doet wat jetta mk1 achtig aan
ik heb geloof ik nog ergens een a1 staan op die manier... kan je daarvan de neus jatten deze ziet er goed uit, maar doet wat jetta mk1 achtig aan
P Piele Komt hier geregeld 18 sep 2009 #113 origineel gepost door .B4R7. kheb m vanmiddag gemaakt.. De voorkant valt me ergens wel wat tegen maar k hoop dat jij er tevrede mee bent :wors:wors:wors Hij is echt netjes geworden!!! Bedankt!! Ga hier ook eens mee vogelen, wel leuk tijds verdrijf lijkt me Nog een keer bedankt :thumbup
origineel gepost door .B4R7. kheb m vanmiddag gemaakt.. De voorkant valt me ergens wel wat tegen maar k hoop dat jij er tevrede mee bent :wors:wors:wors Hij is echt netjes geworden!!! Bedankt!! Ga hier ook eens mee vogelen, wel leuk tijds verdrijf lijkt me Nog een keer bedankt :thumbup
P Piele Komt hier geregeld 18 sep 2009 #114 origineel gepost door mayhem gevonden, achtin me photobucket is wel een a2gsi Dankje joop, ga die koplampen iig ff overnemen
origineel gepost door mayhem gevonden, achtin me photobucket is wel een a2gsi Dankje joop, ga die koplampen iig ff overnemen
S schuitje Loopt hier de deur plat 19 sep 2009 #115 origineel gepost door daruler mis ik nog wat heej daruler, die is perfect man echt bedankt, hoe krijg ik eigenlijk een tekst onder mijn naam? als ik iets intyp bij mijn handtekening dan komt er niks onder mijn berichten:cry
origineel gepost door daruler mis ik nog wat heej daruler, die is perfect man echt bedankt, hoe krijg ik eigenlijk een tekst onder mijn naam? als ik iets intyp bij mijn handtekening dan komt er niks onder mijn berichten:cry
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 19 sep 2009 #117 die heb je mooi afgemaakt ik heb bovendien ook de voorkant wat ingekort,, en had zelf ook al wat lijnen veranderd. En sorry had niet opgemerkt dat je maar 1 spiegel had
die heb je mooi afgemaakt ik heb bovendien ook de voorkant wat ingekort,, en had zelf ook al wat lijnen veranderd. En sorry had niet opgemerkt dat je maar 1 spiegel had
S Stender Hoort bij de inboedel 11 okt 2009 #118 Subaru Impreza, waarvan de bovenste getuned is Een ...? (Broertje vanking: )
S Stender Hoort bij de inboedel 14 okt 2009 #119 Aangezien niemand reageert ga ik maar gewoon door Weer een Opel Vectra A: En een 2e versie ervan: ( Broertje vanking: )
Aangezien niemand reageert ga ik maar gewoon door Weer een Opel Vectra A: En een 2e versie ervan: ( Broertje vanking: )
F Fearless Forumbewoner 14 okt 2009 #120 Zou je voor mij mijn C kadett Sedan kunnen doen..??? Witte deuren en wit dakje Foto's als voorbeeld Niet de mijne maar wel het zelfde idee... Zou je dan ook die ster met de text highway patrol er op kunnen zetten op de deur? En een zwaaibalk op het dak (rood blauw) Ben er zelf wel is mee bezig geweest maar het wordt niet zo mooi als bovenstaande plaatjes Dankje
Zou je voor mij mijn C kadett Sedan kunnen doen..??? Witte deuren en wit dakje Foto's als voorbeeld Niet de mijne maar wel het zelfde idee... Zou je dan ook die ster met de text highway patrol er op kunnen zetten op de deur? En een zwaaibalk op het dak (rood blauw) Ben er zelf wel is mee bezig geweest maar het wordt niet zo mooi als bovenstaande plaatjes Dankje