Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag nog ff wat aan de sedan gesleuteld zodat hij mee kan naar sevenum morgen.
ik had laatst een extra gt interieur gehaald.
van die stof heb ik een hoop interieur delen bekleed zoals dashboard kastje ,stuurwiel ,een zelf gemaakt paneel voor de raamschakelaars, en nog div vakjes op het dashboard opgevuld met het mooie stof.
en ik heb de wielboutkapjes van mijn gt velgen er ook mee bekleed zeer apart .
heb ook de bestuurder stoel vervangen door een bijrijderstoel die nog in hele goede staat was dus interieur is weer top :thumbup
vandaag begonnen met opbouwen van de c20ne aangezien dat wat makkelijker verkoopt
van dag het draaiend gedeelte gemonteerd , zuigerveren, zuigers,krukas, nieuwe krukaslagers,nieuwe drijfstang lagers, nieuwe krukaskeeringen,nieuwe carterpakking,carterpan uitgedeukt en greinigt van binnen en buiten,oliezeef met nieuwe o-ring en oliepomphuis
verder heb ik alle d-riem en v-snaar poelies gespoten
van de week ga ik verder met de kop kaal maken en kleppen inslijpen en reviseren. en dan kan die er weer op