Gisteren moest het er een keer van komen,na ruim 27 jaar schadevrij rijden.Bovenop een Jaguar gereden.Eigenlijk gegleden.Die vent zat ook niet echt op te letten en maakte een noodstop.Mijn noodstop eindigde in het gras naast de weg,nadat ik zijn trekhaak had geschampt.Alleen zijn trekhaak pakte ik.Doordat ik de auto een zetje gaf en een stukje doorreed,kon ik op dat moment gelijk m'n stuur omgooien en de berm in draaien.
Schade aan de Jaguar: verwrongen trekhaak dop.Maar die vent wist waarschijnlijk dat ie wat krasjes had op zijn achterbumper en gooide dat voor m'n voeten.Die krasjes waren niet van mij,want dat had je diepere krassen moeten hebben als ik de bumper van hem wel goed geraakt had.
Maar mijn knipperlicht,koplamp en bumper hadden een tik gekregen.
Vandaag de boel losgehaald en bleek dat de bumper best wel een eindje naar achteren gedrukt was.
Ik heb het recht kunnen krijgen.
De witte knippers heb ik vervangen voor de oranje en de koplamp weer netjes recht gezet.
Na 27 jaar mijn eerste schade door m'n eigen schuld,want tja,ik reed hem van achteren aan.
Al met al viel het allemaal mee.
Nu moet ik alleen op jacht gaan naar een E2 bumper,want deze is bij die ribbelrand gescheurd,en dat is nou net het beetje afbreuk op het geheel.
Is allemaal goed afgelopen.
ik heb gelukkig geen lakschade!!