@saluma wrote:Nou,de groene Kadett staat voor de deur.Gisteren opgehaald bij de oudere mevrouw die hem 16 jaar gehad heeft.Voordat ik vertrok nog even naar boven gekeken en daar stond ze ons uit te zwaaien.Bij het overhandige van de sleutels zag ik toch een soort emotie bij de 77jarige mevrouw opkomen.Ik had het best met haar te doen.16 jaar vrijheid en 16 jaar dezelfde auto wordt nu door een ander mee genomen.
Maar ik heb haar beloofd dat hij een goed leven krijgt wat de auto rest.
onderweg geen problemen.Het motortje snort erover,de automaat doet goed zijn werk.
Wel is er wat werk aan.
* kachel doet het helemaal niet
*hemeltje zit los
*lampjes werken niet
*kilometer werkt niet ,waarschijnlijk zitten de tandwieltjes vast.De wijzer werkt wel
*de boel schoonmaken
in de zomer maar de buitenkant aanpakken.
gr Marcel
Vandaag heb ik het volgende gedaan:
Het hemeltje erin zijn geheel maar eruit gehaald.Daar is in het verleden al mee gekloot.Nu heb ik een zwart plafond,en ik moet zeggen,het misstaat niet.
De aanjager van de kachel deed het niet.Elke keer als ik hem op standje storm zet,zag ik m'n binnenverlichting zwakker worden en de zekering klapte eruit.
Ruitenwissers eraf,paravent eraf en de motor van de aanjager bekeken.Deze zat vast.Geen wonder dat de zekeringen eruit vliegen.Nu doet ie het alleen op standje storm.Wordt verder gerepareerd.
Verder helemaal uitgezogen,rommel eruit gehaald,stoelhoezen die er om de stoelen zaten eruit gehaald,want die waren af en versleten.
Morgen weer werken dus dan komt er weinig van om wat te gaan doen.