J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 mrt 2011 #42 mooie cabrio dat zeker maar wielen vind ik persoonlijk ook niets maar ieder zijn ding uiteraard hopelijk hebben we een goede zomer en kunnen we mooi van de cabrio's genieten
mooie cabrio dat zeker maar wielen vind ik persoonlijk ook niets maar ieder zijn ding uiteraard hopelijk hebben we een goede zomer en kunnen we mooi van de cabrio's genieten
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 mrt 2011 #43 mooie cabrio dat zeker maar wielen vind ik persoonlijk ook niets maar ieder zijn ding uiteraard hopelijk hebben we een goede zomer en kunnen we mooi van de cabrio's genieten
mooie cabrio dat zeker maar wielen vind ik persoonlijk ook niets maar ieder zijn ding uiteraard hopelijk hebben we een goede zomer en kunnen we mooi van de cabrio's genieten
O opelfreak1975 Post best veel 12 mrt 2011 #44 ziet er goed uit de kadett die je gekocht heb voor weinig centen , hoop dat je veel plezier er van heb net zo als ik met de vectra voor weinig
ziet er goed uit de kadett die je gekocht heb voor weinig centen , hoop dat je veel plezier er van heb net zo als ik met de vectra voor weinig
O opelfreak1975 Post best veel 12 mrt 2011 #45 ziet er goed uit de kadett die je gekocht heb voor weinig centen , hoop dat je veel plezier er van heb net zo als ik met de vectra voor weinig
ziet er goed uit de kadett die je gekocht heb voor weinig centen , hoop dat je veel plezier er van heb net zo als ik met de vectra voor weinig
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 13 mrt 2011 #46 Hey Frank,ja de velgen zijn aardig opgeknapt he,ik heb ze alleen maar goed schoongemaakt en gepoetst,verder niks. Nog een paar dingetjes en dan is het weer een aardig Dettje. Kunnen we van de zomer lekker toeren met het picknickmandje (ja sorry,ik blijf een cabriolet met rolbeugel een picknickmandje vinden) Ben allang blij dat er niet zoveel roest op zit.
Hey Frank,ja de velgen zijn aardig opgeknapt he,ik heb ze alleen maar goed schoongemaakt en gepoetst,verder niks. Nog een paar dingetjes en dan is het weer een aardig Dettje. Kunnen we van de zomer lekker toeren met het picknickmandje (ja sorry,ik blijf een cabriolet met rolbeugel een picknickmandje vinden) Ben allang blij dat er niet zoveel roest op zit.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 13 mrt 2011 #47 Hey Frank,ja de velgen zijn aardig opgeknapt he,ik heb ze alleen maar goed schoongemaakt en gepoetst,verder niks. Nog een paar dingetjes en dan is het weer een aardig Dettje. Kunnen we van de zomer lekker toeren met het picknickmandje (ja sorry,ik blijf een cabriolet met rolbeugel een picknickmandje vinden) Ben allang blij dat er niet zoveel roest op zit.
Hey Frank,ja de velgen zijn aardig opgeknapt he,ik heb ze alleen maar goed schoongemaakt en gepoetst,verder niks. Nog een paar dingetjes en dan is het weer een aardig Dettje. Kunnen we van de zomer lekker toeren met het picknickmandje (ja sorry,ik blijf een cabriolet met rolbeugel een picknickmandje vinden) Ben allang blij dat er niet zoveel roest op zit.
billathome Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #48 Nou Pat dan kom je maar lekker in je picknickmandje hier een bakkie doen. Hoe is het met het kappie.....zit die er al op:hmmz Spreek je later. Mazzel
Nou Pat dan kom je maar lekker in je picknickmandje hier een bakkie doen. Hoe is het met het kappie.....zit die er al op:hmmz Spreek je later. Mazzel
billathome Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #49 Nou Pat dan kom je maar lekker in je picknickmandje hier een bakkie doen. Hoe is het met het kappie.....zit die er al op:hmmz Spreek je later. Mazzel
Nou Pat dan kom je maar lekker in je picknickmandje hier een bakkie doen. Hoe is het met het kappie.....zit die er al op:hmmz Spreek je later. Mazzel