M Matt-GSi Komt weleens kijken 7 mei 2010 #1 Wil morgen de kabelboom alvast een deel vastmaken op mijn LET. Nu heb ik 2 dezelfde stekkers in de boom zitten bij elkaar. Bruine en een zwarte stekker. 1tje voor de tank ventilatieklep en 1 voor de inlaat temp sensor. Welke is welke?
Wil morgen de kabelboom alvast een deel vastmaken op mijn LET. Nu heb ik 2 dezelfde stekkers in de boom zitten bij elkaar. Bruine en een zwarte stekker. 1tje voor de tank ventilatieklep en 1 voor de inlaat temp sensor. Welke is welke?
M Matt-GSi Komt weleens kijken 7 mei 2010 #4 Die foto heb ik maar mijn boom is net iets anders. Intake temp sensor stekker zit dus in hetzelfde stukje als waar de tank vent valve stekker zit. Beide zijn dus dezelfde stekkers alleen een andere kleur
Die foto heb ik maar mijn boom is net iets anders. Intake temp sensor stekker zit dus in hetzelfde stukje als waar de tank vent valve stekker zit. Beide zijn dus dezelfde stekkers alleen een andere kleur
S syl-astra Komt hier geregeld 7 mei 2010 #5 dan moet je ff naar de draad kleuren kijken bij de stekkers en dat vergelijken met een schema of je eigen motor
dan moet je ff naar de draad kleuren kijken bij de stekkers en dat vergelijken met een schema of je eigen motor