Nou het lot heeft weer eens toegeslagen hoor

....ik wou dus de vec schorsen na het weekend omdat ik nu al me spullen heb die ik wou vervangen.......
Ik ga dus vanavond vanuit me werk naar huis rijden en net voor de laatste bocht dat ik thuis was (ik reed best rap door de bocht trouwens) lag er een dikke baksteen op de weg die ik te laat zag en KLABATS ik reed er dus vol tegenop.
Vervolgens is er nu niet meer normaal met de vectra te rijden.
Het lijkt net alsof de hele versnellingsbak of aandrijfas of velg enorm krom is

je hoort enorme klappen aan de voorkant alsof je elke keer tegen een dikke drempel aan knalt.
Dit gebeurt als je je koppeling op laat komen en gas geeft.
Zodra ik de koppeling in houd dan is er eigenlijk niets aan de hand (heel vreemd) zolang je rolt.
Als ik de koppeling half in houd en beetje gas geef dan wil het nog wel gaan zonder die enorme klappen.
Ik heb tijdens het rijden uit me raam gehangen en de velg lijkt niet krom dus daar ligt het ook niet lijkt mij.
Eerder iets met de versnellingsbak in ieder geval.
De koppeling was ik wel van plan te vervangen omdat die wel enig op weg was naar zijn einde. Ik heb nu dan ook wel een goede set met drukgroep, vliegwiel en koppelingsplaat liggen (druklager moet ik nog even kopen dan).
Het vreemde vind ik dan weer wel wat die baksteen nou met de koppeling zou kunnen hebben te maken :wtf.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn na dit verhaal?