Nou het gaat weer erg lekker met de apk enzo, zoals je leest van het berichtje hierboven had ik alles laten maken, maar nu ben ik dus bij een ander apk bedrijf geweest op aanraden van de lasser.
Ze hebben nu dus de auto weer afgekeurt op de aandrijfas rubber en mijn tussenbak zou speling hebben en een gerotte wielkast en remmen.
Ik vind het maar raar hoor want bij het motorhuis waren de remmen getest op de bank en was goed gekeurd.
Maargoed ik had de auto daar dus vorige week vrijdag heen gebracht met het idee dat hun wel de rubber van de aandrijfas vervangen zouden en voor de rest was alles in orde dacht ik omdat ik het lijstje van het motorhuis had afgewerkt.
Ik belde dus dinsdag naar de garage of ze al wat wisten en kreeg als antwoord : ooh ja we beginnen vanmiddag aan je auto omdat we het nogal druk hadden.
Ik gewacht en weer niks gehoord , vanmiddag gebeld en kreeg te horen dat ze net waren begonnen met keuren

.
Halfuur later krijg ik dus bericht dat ie is afgekeurd en toen was ik wel beetje chaggo want nu kan ik dus niet naar sevenum toe

.
Om eerlijk te zijn vind ik die keuringen maar raar , de één keurt het goed en de ander vind dat van niet.
Het raarst vind ik nog dat de wielkast rot zou zijn terwijl er eind 2006 toch 2 nieuwe wielkast randen op gelast zijn en ik zie er ook echt niets aan dat het doorgerot zou zijn?
Maargoed iedereen verder veel plezier op sevenum en et is niet anders he king: